Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ordre til projekt

0
Hej.

Et par basale spørgsmål inden jeg evt. kaster mig ud i at bruge projektstyring.

#1. Er det muligt at skabe et projekt med afsæt i en ordre?
Ordren er for mig udgangspunktet og varelinjerne (ydelsen) vil i praksis være de punkter som medarbejderen skal notere timerne på.

#2. Er det muligt at have projekter hvor der ikke er allokeret ressourcer således at alle kan skrive timer på.
Allokering af enkeltressourcer er ikke hensigtsmæssig i mit tilfælde.

Tak på forhånd for svar.

Jeppe
lukket
i Spørgsmål » Projektstyring af (260 points)
opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Jeppe,

Tak for dine spørgsmål.

Som svar til det første spørgsmål er det ikke muligt at få systemet til automatisk at oprette et projekt ud fra en ordre. Du kan dog selv oprette et projekt/sag, og sætte begrænsninger på hvilke arbejdsopgaver medarbejderen har mulighed for at registrere tid på. På den måde vil medarbejderne kun kunne notere tid på samme arbejdsopgaver som din ordre indeholder. Hvis ikke der er sat begrænsninger op, vil det for medarbejderen være muligt at registrere tid på alt.

Til det andet spørgsmål vil det være muligt. Hvis ikke der opstilles ovenstående begrænsninger vil det være muligt for dine medarbejdere at registrere timer på alle de arbejdsopgaver der er oprettet på aftalen.

Jeg håber det besvarede dine spørgsmål. Hvis ikke må du endelig sige til.

Mvh.
Morten

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.3k points)
valgt som bedste svar af