Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tillægsmoduler og hjælpetråd

0
Jeg undres lidt over, at det kun er et udsnit af tillægsmodulerne, der er lavet specielle emne-tråde på. Det ville være rart, hvis alle tillægsmoduler får et særskilt område, da det hurtigt kan gå hen og blive uoverskueligt, hvis alle de øvrige tillægsmoduler kommer ind under Øvrige funktioner. Øvrige funktioner er for mig det generelle e-conomic, såsom kontoplaner, debitorer, kreditorer, posteringer osv osv. Når der så tilløber nye tillægsmoduler, kan de få deres egen lille tråd.

Herudover vil jeg foreslå, at der oprettes en all-round-tråd, der kunne hedde hjælp, eller noget i den stil. Lur mig, om der ikke vil komme en masse tråde i diverse andre tråde, hvor folk søger hjælp til alverdens ting og sager, herunder bogføring, opsætning, brug af ... osv. Jeg ved godt, at e-conomic som virksomhed ikke rådgiver indenfor bogføring, men der vil ganske givet være en del brugere af e-conomic, som hjertens gerne deler ud af deres viden, og hvorfor sende spørgsmål om/i e-conomic ud på andre sider på nettet, når det hele kunne foregå lige her   

Endelig efterlyser jeg lidt et administrator-område, hvor vi administratorer kan forlyste os med at stille opklarende spørgsmål til hinanden, uden at blive udstillet som uvidende overfor vores (potentielle) kunder   

Sidst, men ikke mindst, vil jeg rose Jer for Jeres forholdsvis minimalistiske forum; det er overskueligt og brugbart, og vil helt sikkert blive en succes og til glæde for alle os e-conomic-brugere. Ved så godt, at mine forslag til udvidelser vil gøre indtrykket mere overvældende, men tror til gengæld der vil kunne undgås mange fejlplacerede tråde.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Forslag » Andet af (15.8k points)
status opdateret af

1 Svar



Det er også en god idé. Jeg ser lige på hvad der er teknisk muligt med vores nuværende forum.

Mange tak for din ros og konstruktive feedback, det er rigtig godt at få nogle input i tilfælde som dette, hvor vi netop har lanceret en ny funktion
Forslag af (5.3k points)