Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




flytning af bilage mellem ubehandelde og andre arkiv foldere

0
E-conomic fungerer ret langsomt over nettet, hvis man har alt for mange bilag i ubehandlede - og det er svært at overskue så mange på én gang. Derfor indlæser jeg bilagene ofte på denne måde, at jeg parkerer  nogle af bilage - f.eks. alle bilage for en hel måned i andre arkivfolder.

For at flytte f.eks. 50 bilage fra ubehandlede til en arkivfolder - og tilbage igen når der er behov for det, så skal man vælge arkivere og arkivfoldernavn for hver eneste bilag. Foruden at det er en træls arbejdsproces, oplever jeg ofte, at når jeg er færdig med at stille alle bilage i ubehandlede og taster udfør så kan der være meget lang ventetid før e-conomic reagerer - faktisk er jeg nødt til at starte forfra og logge ind igen nogle gang.

Hvad med en global kommando i toppen eller bunden af ubehandlede og de andre arkiv liste, hvorved man kunne flytte ALLE bilag - (eller måske dem man har markeret ved en check-box) til en anden folder på én gang?

Jeg tror næppe, at jeg er den eneste, der har været ud for det - en sådan feature vil spare meget tid!
i Forslag » Andet af (590 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Adrian,

jeg forstår ikke rigtigt dit problem. For mig er formålet da, at man i bogføringen i Kassekladderne vælger Opret fra indscannet. Derved bliver bilagene tilknyttet dine finansposter og kan efterfølgende vises overalt i systemet.
Når du gør det på den måde, forsvinder bilagene automatisk fra mappen Ubehandlede. Men som skrevet ovenfor: Du kan efterfølgende se dem ved de enkelte finansposter.
Forslag af (26.5k points)
Hejsa

Den er jeg også tilhænger af - vi har også masse af bilag og her fungere det sådan at vi smider kreditor fakturaerne i én mappe og alle finansbilag i de måneder de hører til, når så den dag kommer, hvor jeg skal bogføre fx. mine kreditorer, skal jeg aktivt have fat på hver enkelt og ændre til flyt til ubehandlet.

Jeg ønsker mig også - rigtig meget en funktion, der med et snutag flytter ALLE bilag fra Arkiv mappen til ubehandlet, dem der ikke har behovet, kan jo blot undlade at benytte denne

Hvor er ønske listen til sådanne små programmerings opgaver

Mette
Forslag af (270 points)