Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Aut. overførsel af sagsoplysninger til fakturakladde

0
Jeg foreslår, at alle de oplysninger der indtastes ved sagsoprettelse automatisk overføres til fakturakladden.

Herunder bl.a. sagsbeskrivelse, kundens rekv. nummer, rekvirent og aftalt fast pris.

Som det er nu, skal oplysningerne indtastes 2 gange og det er selvsagt uhensigtsmæssigt og giver større fejlmargin.

Ovenstående oplysninger er alle vigtige og relevante ved fakturering og det optimale vil være, at de bliver påført ved sagsoprettelsen, hvor alt er formentlig er i frisk erindring.
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej

Jeg så lige at dit forslag lå herinde.

Jeg kan delvist hjælpe dig - du kan bygge et fakturalayout op som henter sagsbeskrivelsen ind på din aftale under design & layout på fakturafanen - sagsbeskrivelsen er et dynamisk felt i vores fakturalayout.

De øvrige oplysninger kan desværre ikke hentes - men hvis du vil have dem med over kan de jo anføres i beskrivelsesfeltet og derved få det med.

Håber det afhjælper din problemstilling - og beklager den lange svartid.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)