Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




mobible pay

0
Hej Jeg har en virksomhed som laver support hos private i den forbindelse betaler disse via myshop mobilepay. Jeg har hørt at der er en udvikling i gang sådan at faktura automatisk sendes enten via trediepart eller mobilepay app til kunden når denne har genneført mobilepay betaling. Nu skal jeg hjem og skrive faktura manuelt efter endt arbejdsdag

hvornår forventes denne integrering at fungerere
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål. Jeg beklager jeg først vender tilbage nu.

Jeg har brugt lidt tid på at undersøge præcis, hvad du mener her og jeg håber på, at jeg har forstået dig korrekt. Hvis jeg rammer helt ved siden af, så må du sige til.

MobilePay MyShop er ikke en produkt vi har et samarbejde med og derfor har vi ikke en integration til den løsning. På nuværende tidspunkt har vi haft MobilePay Invoice og vi er i gang med at undersøge mulighederne for MobilePay Invoince 2.0, som er den nye version, der kommer.

MobilePay MyShop og MobilePay Invoice er to forskellige løsninger hos MobilePay.

Om der kan sendes en faktura via MyShop løsningen tør jeg ikke gætte på, da det er MobilePays produkt og det samtidigt ikke er et produkt vi på nuværende tidspunkt arbejder på. Svaret må derfor være, at du ikke skal forvente vi har løsning klar til at fungere med det produkt.

Som sagt er vi stadig i gang med at undersøge mulighederne for MobilePay Invoice 2.0, som i bund og grund virker ved, at du kan sende fakturaen og opkrævningen direkte til kunden fra e-conomic eller vores app. Den gamle model af MobilePay Invoice kunne sendes direkte fra vores app, så du kan stå ude hos dine kunder. Hurtigt taste, hvad du har supporteret i og prisen på din ydelse eller dit produkt. Herefter sende til kunden og lige efter popper der en anmodning op på deres MobilePay, så de kan betale den på stedet.

Det var i hvert sådan den gamle løsning virkede, men mon ikke den nye bliver i samme stil. MobilePay Invoice bygger efter min overbevisning i højere grad på, at de sendes faktura(invoice) til en kunde, hvor MyShop i højere grad er, når man har en butik (shop). Det er min egen opfattelse, så hvis du vil være helt sikker på den del, vil jeg anbefale dig at tage fat i MobilePay. De kender deres løsning bedst selv.

Vi arbejder altså på MobilePay Invoice 2.0, så hvis du skal have integreret til e-conomic, skal du kigge den vej :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)