Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan schemeID "zzz" implementeres?

0
Hej e-conomic,

Vores kunde kræver for at kunne modtage gennemfaktureringer korrekt i deres system at der under 'delivery location' er ''ZZZ'' efterfulgt af butikkens medlemsnummer - se eksempel her for hvordan det skal stilles op til kunden: <cbc:ID schemeID=''ZZZ''>30104</cbc:ID>

*Nummeret er et medlemsnummer til en butik.

Når vi fakturerer til dem via EAN nu kommer det således igennem: <cbc:ID>30104</cbc:ID>

Kan dette implementeres så vi kan få det til at køre med vores kunde, da det er et krav fra deres side?
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Så vidt jeg forstår din problematik, så er det en udfordring vi for ikke ret lang tid siden har løst. Hvis du går ind på kunden og går ind under leveringssteder, så kan du angive et ID (e-faktura) - det vil ramme i det felt du har beskrevet herover.

Hvordan vil det virke for jer?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Mange tak for dit svar Jesper.

Helt rigtigt at I har fået dette under leveringsteder efter ønske og det er super dejligt.

Det er blot her, det endnu ikke går korrekt igennem til kunden - det går igennem som tidligere beskrevet uden ''ZZZ'' og de kræver at der er ''ZZZ'' foran for at kan læse det korrekt ind i deres gennemfaktureringssystem.

Det lyder lidt mystisk. 

Jeg har lige tjekket og det burde se sådan her ud i filen, når den dannes: 

Jeg prøver lige at vende den med vores udviklere

Hej Jesper,

Det er super - kunden har sendt dette fra vores fil der er sendt via e-conomic:

Mange tak for følge op. Jeg giver det videre :)
Hej igen

Din kunde har helt ret. Det er fikset nu. Vil du prøve igen og så lige give en tilbagemelding på om alt er som det skal være? :)
Det er som det skal være nu - mange tak :D
Det er perfekt. Tak for at melde tilbage :)