Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




bedre omsætningstatistik

+1
  • Det kunne være lækkert hvis man kunne lave en omsætningsstatistik der både viser kunder samt hvilke produkter de har købt i den bestemte tidsinterval. Som det er nu kan man kun se enten omsætning på kunder eller produkter, men ikke hvad kunder har købt af produkter.
  • Det kunne være godt hvis man udover en "fra/til" søgefunktion af varegrupper også kunne vælge varegrupper som ikke ligger lige efter hinanden. f.ek.s vil jeg gerne se statistik på varegruppe 1,5 samt 8 tilsammen, men det skal man gøre individuelt som det er nu.
i Forslag » Andet af (290 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Du kommer her med to forslag. Jeg vil som udgangspunkt lade dem ligge i et par uger, så jeg kan få et bedre indblik, hvor mange andre kunder, der ønsker dette.

Jeg vil dog allerede sige nu, at det første forslag er noget jeg har hørt mest til. De får dog begge chance her på vores forum, så jeg vil i første omgang ikke gøre mere end at gøre dig opmærksom på, at jeg har set dit forslag.

Jeg vender tilbage!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Jeg har nu ladet dit forslag ligge. I forhold til dit første forslag, så glemte jeg helt at nævne, at du kan lave en søgning med udgangspunkt i varer og så begrænse din søgning i kunder til en enkelt kunde. På den måde kan du se, hvad en kunde har købt i et bestemt interval og hvilke varer der er købt.

Jeg vil gemme ideen om bedre at kunne vise sammenhængen mellem salg af varer og kunder, men jeg vil omvendt også sige, at det ikke er noget, som kommer lige rundt om hjørnet.

Dit forslag omkring at vælge specifikke varegrupper vil jeg første omgang afvise, da vi ikke har haft særlig mange kunder, der efterspurgte dette. Du kan i excel lave sortering på varegrupper. Det kan måske hjælpe dig.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Jeg ved godt at man kan søge på en enkelt kunde men jeg mangler at man for en måned kan se hvilke kunder der har købt hvad uden at man skal søge på hver enkelt kunde man har solgt til.

Jeg mener de foreslag jeg har her, er simple små ændringer der skal laves, men jeg er også klar over at det er svært at få gennemført nye foreslag hos jer :D

Generelt er jeg glad for economics, men jeres søgemuligheder ved rapporter er desværre for simple.
Hej igen. Det er godt at høre, at du generelt set er glad for e-conomic.

Det er helt fair du allerede du kender til søgemuligheden. Nu fik du den bare, hvis du ikke kendte til den ;-)

Når det er sagt, så vil jeg give dig ret i, at det ville være en brugbar rapport. Derfor vil jeg også gemme din ide lidt på sidelinjen og prøve at se om vi kan få den med i planerne. Jeg har derfor ikke afvist den, men fordi jeg ikke kan sige noget om, hvornår den kommer med, så vil jeg ikke love dig, at den kommer.

Det giver et lidt forkert billede, at du sidder og venter på noget, som vi ikke engang har planlagt endnu. Derfor også min formulering omkring, at det ikke er noget du skal vente på.

Ideen er dog gemt herinde. Jeg synes det giver rigtigt god mening :)