Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Længere kundenummer

+1
Hej Jesper

Jeg synes, det giver rigtig god mening at udvide kundenummeret.

Er man lidt internationalt orienteret, så er det danske telefonnummer 10 cifre, andre udenlandske telefonnumre længere.
Anvender man EAN-nummer som kundenummer, så er det 13 cifre.

Jeg tør ikke nævne CVR/VAT nummer, for det er ofte alfanumerisk i udlandet.

Mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Andet af (10.5k points)

1 Svar

Hej Finn og tak for dit forslag :)

Vi kører generelt set med 9 cifre rigtig mange steder i programmet. Jeg kan dog godt se, at det kan give mening med flere. Som altid vil jeg lade dit forslag stå åbent i et par uger for at se opbakningen til det.

Du nævner også muligheden for alfanumerisk felt til kundenummer. Det vil også være i overvejelserne.

Jeg kan se du har relateret dit svar til indlægget omkring mere 20 tegn i kundenummer. For en god ordens skyld, så vil jeg lige være sikker på om du mener kundenummeret under salg, eller kundenummeret som en administrator kan angive ved oprettelse af nye e-conomic aftaler?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Kundenummer ved salg
Super, mange tak og rigtig god weekend.
Hej Finn,

Jeg har nu snakket lidt og frem tilbage med vores udviklere. Kort fortalt, så vil vi ikke gå ind og øge antallet af 9 cifre, da det er det antal vi tillader mange steder i programmet. Den største udfordring er, at vi ikke tillader mere end i vores database. Uden jeg er ekspert, så kunne jeg forstå, at det ville være et stort arbejde at skulle ind og ændre det her. Derfor vil jeg afvise, at vi får mere end 9 cifre i denne omgang.