Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for mere end 20 tegn i "Kundenummer hos [Forhandler]"

0
Hej,

I dag er der et maksimum antal på antal tegn som der kan være i feltet "Kundernummer hos [Forhandler]" - maks er på 20 tegn.

Feltet bliver hos os brugt til at identificere en given kunde. Vi har en kæde bestående af selvstændige butikker og de har alverdens juridiske navne. Brandnavn er fælles - så idet daglige hedder de [Kædenavn] - [Bynavn] og det giver udfordringer hvis man skal finde en kunde som i economic hedder f.eks. "xxxx invest".

Her kan man bruge kundenummer hos forhandler som erstatning for et felt som kunne være "Daglig navn". Men begrænsningen på 20 tegn gør det svært at skrive [Kædenavn] - [afdeling] i feltet.

 

Ønsket er kort og klart:

Mulighed for op til f.eks. 50 tegn i "Kundenummer hos [Forhandler]"
i Forslag » Andet af (300 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg er ikke helt sikker på, hvorhenne i programmet du er. Kundenummer er som udgangspunkt 9 tegn. Hvor finder du det felt du bruger til "kundenummer hos [Forhandler]?

Jeg er heller ikke helt med på, hvilken udfordring det giver i forhold til at finde et bestemt navn eller nummer.

Det kan være det hele giver mening når jeg ved, hvilket felt det er. Jeg må dog umiddelbart sige, at jeg ikke er helt med på, hvad du mener her. Jeg håber du er frisk på at hjælpe mig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Længere kundenummer