Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overskrift synlig under Modtagelser

0
Er det muligt at "Overskrift" fra "Bestillinger" kan blive synlig under "Modtagelser" ?

Vi har et stort behov for dette for at kunne spore leverancer
i Forslag » Andet af (250 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag.

Som det er nu har vi slet ikke notefeltet på modtagelser. Det ville derfor kræve, at vi implementere dette inde på modtagelsen. Det er selvfølgelig et fair forslag, hvis dette skal med. Det gør det dog lidt mere komplekst end 'bare' at føre den med over.

Inden vi lige arbejder videre med det, kan jeg så lokke dig til, hvorfor du gerne vil kunne spore bestillinger videre ned på modtagelsen? Hvis jeg ender med at præsentere dette for vores udviklere, så er det altid en fordel at have en konkret problemstilling fra jer brugere med.

Jeg håber du er frisk på at uddybe :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hvis man kigger på systemet ud fra et lager logistisk synspunkt, ja så er det naturligt at man kan se ordrenummer i modtagelse, sådan som det fungerer skal man klikke på "udvid linjer" og så rulle ned for at finde en ordre der indeholder de varer der er ankommet. Hvis man så har flere ens ordrer (hvilket vi ofte har) ja så mangler man i høj grad en kolonne øverst med ordre nummer.
Hej igen og tak for at uddybe.

Jeg har et bud på en løsning, som måske allerede vil virke i dag, hvis jeg forstår dig rigtigt. Hvis du får varer hjem, hvor modtagelsen allerede er dannet, så vil  der ude til højre ud for alle modtagelse være et nummer. Det nummer stemmer overens med bestillingsnummeret.

Du kan så rulle listen gennem og finde nummeret. Hvis du har mange modtagelser kan det være tidskrævende, men du kan nu kombinere med at trykke ctrl. + f, så kan du søge det specifikke nummer frem. Ctrl. + f er generel søgemulighed på alle hjemmesider og har egentlig ikke noget med e-conomic at gøre, men den virker i vores program fordi du er på nettet. Den virker på tværs af alle browser, så det er en funktion du har til rådighed uanset, hvordan du arbejder.

Vil det kunne hjælpe dig? Du må endelig sige til, hvis det ikke rigtig giver mening, så vil jeg prøve at forklare det bedre.

I første omgang vil jeg nemlig ikke gå videre med dit forslag. Det er på baggrund af, at vi har nogle forslag på lige præcis lager, som flere kunder har efterspurgt og derfor vil vi starte med at kigge på dem.