Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Upload af bilag i A4 liggende.

0
Det er ved at være irriterende, at man kun kan uploade bilag i A4 stående format.

Stort set alle fjernøstlige lande arbejder med formater, der ikke ligner det, som e-conomic kan håndtere.

Og internt er der også ofte brug for et bredere format end A4 stående.
i Forslag » Bilagshåndtering af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik :)

Når du siger du kun kan uploade A4 i stående format, så er jeg ikke helt sikker på, hvad der går galt. Jeg har prøvet med forskellige formater og alle kommer ind. Største format jeg har prøvet er A2 liggende, og den går fint ind i inbox'en.

Hvordan gør du siden kun kan uploade A4? Jeg oplever umiddelbart ingen problemer, men det kan være, der er noget jeg har misforstået.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Jeg har svaret dig i en mail med et vedhæftet eksempel.
Hej Erik

Jeg har godt set din mail. Jeg svarede tilbage på den i mandags. Det ligner ikke du har fået mit svar, så jeg gensender lige. Du må meget gerne sige til, hvis du ikke modtager det igen.
Hej Jesper.

Jeg prøver lige igen. Når jeg har et bilag i A4-liggende, er det bredere end det er højt. Dvs. A4-liggende.

Når det lander i e-conomic er det A4-på tværs. Altså samme bredde
 som A4-stående.

Og det er jo noget andet, hvis du forstår, hvad jeg mener.

Hej Erik, 

Vi er i gang med at ændre på den måde din inbox ser ud. Indtil vi færdige med det, så vil vi ikke ændre i den måde bilag vises. Det kan være den nye løsning vil afhjælpe dig problem. 

Det er et større projekt, som vi for alvor går i gang med her i Q1. Vi har allerede lavet nogle udkast til visningen og jeg synes personligt det ser rigtig godt ud smiley