Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udtræk af kunde/omsætnings-statistiker med email og tlf.

0

Når man udtrækker en kundestatistik (omsætningsstaitistik), f.eks. hvem har købt XY produkt inden for xx periode, så er det jo oftest fordi at man skal bruge udtrækket til noget. Nemlig at kontakte kunderne pr email eller telefonisk.

Omsætningsstatistikken har lige præcis udeladt disse 2 meget vigtige data.

Mit spørgsmål er selvfølgelig om når I nu HAR lavet en omsætningsstatistik, om Ikke I kunne tilføje disse 2 felter på en allerede eksisterende rapport? Det kan ikke tage 1 time.

Jreres chats forslag er at man skal tage sin liste på 3000 kunder, sortere dem og så sin omsætningsstatistik der måske viser 500 kunder og så lige "lynhurtigt" finde de 500 kunders email frem og kopiere deres email adresse og en for en fra det ene regneark til det andet.........

Øhhh. Det tager altså mange dage manuelt.

i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Jim :)

I forhold til dit forslag, så vil jeg lade dit forslag stå åbent i ca to uger for at give andre brugere mulighed for at byde ind på indlægget. Det er vigtigt i forhold til, hvilke forslag vi vælger at arbejde videre med.

Når det er sagt, så lyder det som du ikke har fået hele forklaringen i forhold til tricket med excel. Hvis du skal matche disse op manuelt, så har du helt ret i, at det vil tage lang tid. Excel kan dog hjælpe dig med dette, så det kan gøre hurtigere og nemmere.

Jeg har prøvet mig lidt frem i excel og jeg har fået det til at lykkedes. Det er dog ikke så nemt, men det kan klares på 10 min, så det er trods alt bedre end flere dage. Hvis du vil have forklaringen, så siger du bare til. Det er lidt kringlet og derfor vil jeg ikke forvirre mere end højst nødvendigt, hvis du ikke ønsker at få forklaringen.

Ellers vil jeg lade dit forslag ligge i de to uger og herefter vende tilbage.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Dit forslag har nu ligget lidt og jeg kan se, at det ikke er en funktion, som er ønsket hos den brede mængde af vores brugere. Derfor vil jeg afvise, at vi arbejder videre med dette i denne omgang og i stedet fokusere på mere efterspurgte funktioner.

Mit tilbud omkring, hvordan det kan klares i excel står stadig ved magt. Du siger bare til. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)