Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan Economic følge med ved 1.000.000 varenr.

0
Hej Economic og forum

 

Jeg har tidligere hørt at Economic ikke kan fungere hvis der er indlæst en hel stak Varer i lageret, uden at det bliver meget langsomt at arbejde i.

 

Jeg har nemlig behov for at kunne indlæse ca 7-800.000 varenumre.

Er dette noget jeg tør at lave en import af?

Eller bryder hele mit system ned?

 

Vh Mads
i Spørgsmål » Lager af (120 points)

1 Svar

Hej Mads :)

Jo større dine varelister er jo mere skal der loades, så det vil uden tvivl tage lidt længere tid end med fx 1.000 varer. Jeg vil sige, at 700.000-800.000 varer er i den høje ende, så du skal allerede nu forvente, at det kan give lidt længere ventetider. Systemet vil ikke gå ned, men det vil med al sandsynlighed arbejde langsommere end det optimal ville kunne gøre. Det vil jeg være ærlig at sige med det samme.

Den største udfordring jeg ser for dig er dog ikke når de er inde, men i selve importen. Du vil ikke kunne importere så mange varer ind på en gang. Når du er oppe i den mængde af varer, så vil jeg anbefale dig at benytte en partner til selve indlæsningen. Der vil det godt kunne lade sig gøre via vores API. Samtidigt vil det give dig bedre muligheder for at opdatere priser løbende, da dette også kan gøre via en partner.

Det skal sige det også kan lade sig gøre via en import, men her vil jeg sige, at du kan opleve udfordringer, hvis du begynder at importere mere end 10.000 varer på en gang.

Jeg ved at Wired ERP før har hjulpet kunder med dette, så det ville være en mulighed at kontakte dem.

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)