Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Del-fakturering af ordre

+15

Jeg har nogle kunder, som sælger varer, som der af og til kan være leveringstid på.

Det betyder, at de opretter en ordre og giver kunden en ordrebekræftelse. Når varen leveres, omdannes ordren til en faktura. Af og til har de dog brug for at udfakturere ordrelinierne i flere omgange.

Hvor ville det være en stor hjælp, hvis man kunne vælge eksempelvis linie 1, 3 og 5 på en ordre og danne en faktura kun med de 3 linier - og lade de øvrige linier hænge som ordre.

Jeg tænker, at det må være et problem, flere står med!

 

Med venlig hilsen

Mette Varnild

Lignende forslag som omhandler samme forslag: 

15928

14020

32870

i Forslag » Andet af (290 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Mette og tak for dit forslag :) 

Delfakturering af ordre er noget andre brugere end dig har efterspurgt. Der er ingen tvivl om, at dette ville være en funktion der giver mening. Når det er sagt, så vil jeg ikke nu og her give en melding på, hvordan vi vil arbejde videre med det. I første omgang vil jeg lade dit indlæg stå åbent i et par uger, så andre brugere har mulighed for at følge op med deres tanker omkring det. Det er meget vigtigt for os at få en bredere feedback på forslag.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at du kan delfakturere med vores lagermodul. Hvis du allerede benytter dette, eller synes det lyder relevant, vil jeg meget gerne uddybe :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Mette :)

Jeg har i første omgang besluttet, at jeg gerne vil tage dit forslag med videre.

For nu kan ikke love en løsning, men vi vil prøve at kigge på, hvad det kræves for at kunne gøre dette. Afhængigt af opgavens omfang vil vi prioritere det herefter.

Forslaget sættes til overvejes for nu, men du skal nok forvente, at der godt kan gå noget tid inden vi er klar med en melding, da det er et komplekst problem.

Du hører fra mig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)