Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kvittering/fakturakopi pr. mail når der faktureres på MobilePay invoice

0
Hej E-conomic,

Jeg har bemærket at den faktura som kommer ind i kundens mobilepay APP når man fakturere med MobilePay invoice er meget uoverskuelig og ikke viser den samme faktura som e-conomic, f.eks. fremgår rabatter ikke på denne.

Det kunne være en super funktion hvis man under fakturering kunne sætte et flueben og sende en fakturakopi / kvittering pr. mail. sammen med MobilePay faktureringen.
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag :)

Dit forslag er lidt specielt i forhold til den proces, der er med MobilePay invoice lige nu.

MobilePay er vil snart komme med en helt version af deres MobilePay Invoice og derfor er vi lige nu i gang med at forhandle med dem omkring en aftale. Hvis alt lander som det skal, vil efterfølgende kigge på at bygge vores system til at kunne håndtere den nye version.

Omvendt vil det også betyde, at vi ikke vil gå ind og udvikle på noget til MobilePay, der om et par måneder vil være forældet og skal til at laves om igen.

Jeg kan godt forstå din udfordring, men jeg vil afvise, at vi vil kigge på dette indtil MobilePay har deres nye version klar. Uden jeg ved, hvad de vil komme med, så kan det være de har en optimeret form af deres faktura, så det kan være problemet løser sig selv der. Det er dog ikke noget jeg kan love, men vi vil afvente MobilePay. Når vi kommer den nye version nærmere, så vil jeg dog have dit forslag med i tankerne, men indtil da sætter jeg forslaget som 'implementeres ikke'.

Du kan allerede i dag hoppe ind under salg -> fakturering -> sendt/arkiv.

Herfra kan du gensende den på mail, så kunden vil få sin faktura i den traditionelle form, hvor blandt rabat er inkluderet. Jeg håber det kan hjælpe dig allerede nu. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Mange tak for dit svar - helt enig i at det ikke giver mening at arbejde i før vi kender indholdet af den nye version :)

Tak for din alternative løsning, den bruger jeg allerede og det fungere også fint men det er jo altid sjovt at spare lidt tid.

Mvh Jacob
Jeg er helt enig i, at det ville give mening at sende en ekstra faktura med, hvis kunderne ikke er tilfredse med den faktura de modtager.

Jeg er dog glad for, at du har forståelse for vi venter lidt med at kigge på dette :)