Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnementsgrupper

+3

Hej,

Vi ville gerne have at det var muligt at tildele et abonnement til en abonnementgruppe.

Endvidere ville vi gerne have det var muligt at vælge kun at køre en bestemt abonnementgruppe, når man laver en abonnementskørsel

Dette er nødvendigt, hvis forskellige abonnementer har forskellig indeksering (så vil man have forskellige grupper og så køre dem en af gangen og justere indekseringen)

Et work around kunne være at man kan ændre abonnementnummeret - så kunne man selv lave sine grupper (f..eks. 1-100 101-200 etc)

 

Lignende forslag, som omhandler det samme: 

18306

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (520 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

I forhold til at kunne inddele i grupper, så vil jeg lade dit forslag stå åbent i et par uger. Det gør jeg for at give andre brugere mulighed for at byde med, hvad de mener. Det er vigtigt for at se på, hvad den brede mængde af brugere ønsker, så vi kan prioriteret rigtigt i et forsøg på at gavne flest mulige.

Jeg er helt enig i dit work around med at kunne inddele sine kundenumre på en måde, så det giver mening. Det kan være den næstbedste løsning, hvis ikke opbakningen er ret stor til forslaget om grupperne. Jeg vender tilbage.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Dit forslag har nu fået lov til at ligge i noget tid.

Efterspørgslen efter at kunne inddele i grupper er meget begrænset. Tanken omkring at kunne ændre nummer på abonnementet er noget jeg har hørt om før. Det var dog i forbindelse med, at man dengang ikke kunne spærre sit abonnement, og det skulle derfor bruges til at 'fjerne' de lukkede abonnementer. Det kan nu klares ved at spærre dem og derfor ser jeg ikke de forslag som gældende længere.

For at komme helt til bunds i om vi kan gøre andet med det nuværende setup, så vil jeg høre om du benytter indeksering ved selve ved kørslen? Det lyder nemlig som du gør dette. Det kan godt være du allerede ved dette, men du kan også angive et indeks på den enkelte abonnent. Her vil indekset blive divideret med prisen og herefter give en ny pris. Altså salgspris/indeks = ny salgspris.

Vil du kunne benytte dette?  Spørg endelig, hvis du er i tvivl om noget.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Som jeg har givet udtryk for, så opfatter jeg noget så simpelt som dette som en fejl.

Den eneste grund til at vi ikke har skiftet endnu er du har givet udtryk for at det var igang med at blive ordnet.

Ville sætte pris på I fik det ordnet, så vi ikke skulle forlade jer igen med en rigtig dårlig oplevelse i bagagen
Jeg kan kun være enig.

Vi har flere kunder som gør brug af abonnementsmodulet, og som har svært ved at tage stilling til, hvordan de skal nummerere og opbygge abonnementerne. Det prøver vi at hjælpe dem igang med, men de "råber jo ikke op" i et forum som dette.

Jeg er meget sikker på, at der er et ret stort mørketal som også oplever det som en fejl.

Hej igen, 

Jeg har kommenteret på det andet indlæg omkring samme sag, men i får den også lige her.

Det er muligt at ændre abonnementsnummer, hvis i går ind under 'ændring af numre' og sætter flueben. Mange tak for kampen. Jeg håber i sætter pris på det nye tiltag.

Rigtig god weekend smiley

Det lyder rigtig positivt. Kunne du lige forklare hvor det flueben findes?

Det vil jeg meget gerne, men inden jeg siger det, så må jeg lige trække det lidt endnu. muligheden var lagt ud her til middag/eftermiddag, men efter vi har lagt denne og tre andre forbedringer ud, så er det sket en fejl med betalinger under banken. Derfor ruller vi det tilbage indtil vi har fundet fejlen. 

Det er selvfølgelig rigtig ærgerlig, når jeg endelig troede det var muligt. Det er dog blot en fejl, som skal findes. Ligeså snart vi har fundet og rettet den, så vil du under alle indstillinger -> kategorier og enheder -> ændring af numre, kunne aktivere muligheden. 

Jeg er rigtig ked af, at det ikke virker lige nu, men vi arbejder på sagen. Funktionen til at ændre nummeret er bygget og skal nok komme. smiley