Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at se medarbejder info per projekt

0
Vi har behov for at få overblik over hvor mange timer en enkelt medarbejder fakturerer per projekt.

Det er muligt at se hvor mange timer er blevet faktureret i alt per medarbjeder under Rapporter -> Projekter -> Medarbejderstatistik, men vi har behov for at se det per projekt.

Den eneste mulighed er at kigge på hvert projekt og sortere efter medarbejder - det kan være tidskrævende for medarbejder, som er på mange projekter.
i Forslag » Projektstyring af (160 points)

1 Svar

Hey :)

Lige præcis det du efterspørger kan du godt se. Hvis du tager præcis den samme rapporter og skifter fanen til projekt, så kan du vælge et specifikt projekt at se det på. Virker det for dig? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Tak for svar - jeg havde ikke lagt mærke til projekt-fanen.

Det er ikke helt det, jeg vil have, da man kun kan vælge en projekt af gangen, og man kan ikke vælge hovedprojekt.  Så det er endelig mere effektiv for mig at kigge på grundlag for de forskellige faktura'er, da flere af dem er baseret på hovedprojekt.

Jeg havde bare håbet på at der var en hurtigere måde til at få overblik på tværs af projekter for den enkelt medarbejder.

Mvh Heather
Hej igen Jesper

I dag skulle jeg hjælpe en af vores ejere til at følge op på sine projekter, og det gik descværre ikke helt så godt med det, jeg kunne vise ham.

Vi regner med at bygge en API for at kunne følge op på vores projekt data, men jeg tænker om der er en enkelt løsning vi kunne lave hurtigere i excel ved hjælp af de CSV-filer, der kan eksporteres under 'alle indstillinger'.

Fx bruger vi 'invoice.csv' til at styre opfølgning af betalinger på de fakturaer, vi sender til kunderne.  Vi har lavet en ark med nogle få ekstra koloner, og så kan vi tilføje nye rækker en gang om måned med de nye fakturaer.

Kan du vejlede mig til at finde de bedste CSV-filer med projekt-info, som jeg kunne bruge til at lave en excel-ark, der giver overblik over hvad vi har faktureret per medarbejder per projekt / hovedprojekt / kunde?

Det er vigtigt at vi kan se, hvad for nogle timer er blevet faktureret, og det ville være skønt, hvis vi også kunne se timer, der blev arbejdet for kunden men ikke faktureret.

Fx kigger jeg nu på ProjectTimeEntry, men jeg er ikke sikker på om det er den rigtig til at starte med, og vi har bruge for en anden ark til at kunne hente Employee Name fra "EmployeeNo" og Project Name fra "ProjectNo"... og så kan jeg ikke se kunden, som vi så gerne vil have med også.

Mvh Heather
Hej Heather,

Det er selvfølgelig helt fair, hvis du bruger hovedprojekterne. Du har ret i, at rapporten ikke vise dette.

For lige at få afklaring herinde fra, så er det en meget specifik rapport, som jeg ikke har hørt andre efterspørge før. Jeg kan sagtens se meningen i det, men vi har andre forslag med større efterspørgsel. Dem vil vi starte med at kigge på og derfor vil vi ikke bygge en rapport, som kan vise dette.

Når det er sagt, så efterspørger du det bedste bud på en visning af det du ønsker.

Jeg vil starte med at sige, at du er nødt til at kombinere rapporter og løsningen aldrig vil blive helt god. Derfor er super fedt at høre, at I kigger på at udbygge via API for at trække de data du ønsker.

Når det er sagt, så er mit bedste bud, at du trækker ProjectTimeEntry.

Her har du projekt, tidsregistrering, hvilke der er faktureret og ikke faktureret, medarbejdernummer og hvilken type registrering det er. Hvis du kombinere den med project.csv, så vil du kunne se, hvordan de er knyttet sammen med hovedprojektet og hvilken kunde, der er på projektet.

Det er slet ikke optimal. Det erkender jeg, men det vil være mit bud på, hvordan kan klare det via csv-filerne.

Spørg endelig, hvis der er noget du er i tvivl om :)