Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at holde styr på faktura'er med et kommentar-felt

0
Det kan være svært at bevare overblik, når vi arbejder med faktura'er.  Der er ofte en lille detalje, vi har bruge for at ved angående den enkelt faktura, enten mens den venter på at blive sendt og bogført, eller noget der dækker op efter bogføringen.

For eksampel kan der være lidt info, der mangler på den ene faktura, som ellers er klare.  Jeg har også fundet en fejl efter bogføring, om skulle rettes op på i den næste faktura for samme projekt.  Vi tilføjer rykke-gebyr på en følgende faktura for samme projekt, som vi nu er nød til at holde styr på ved siden af.

Det ville være super dejligt hvis der var en tekst-felt til interne kommentare, især hvis den kunne vises i overblikken over de klæder, som er i gang, og fra Arkivet.

Det ville være endnu bedre hvis det var muligt at redigere den tekst-felt efter faktura'en er bogført.
i Forslag » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil lade dit indlæg stå åbent i et par uger inden jeg tager stilling til, hvordan vi vil arbejde videre med det. Det vil jeg gøre for at give andre brugere mulighed for at komme med deres stemme, da det er meget vigtigt for os at se, hvor mange brugere, der ønsker en specifik funktion. Derfor vil jeg vente et par uger med et komme med endeligt svar.

Når det er sagt, så skal du være opmærksom på, at du kan bruge 'noter og referencer' på en igangværende faktura. Disse felter er som udgangspunkt synlige på fakturaen, men kan gøre usynlige for kunden og derved kun bruges internt. Eneste udfordring er her, at det kun er inden den bliver bogført dette kan bruges. Det er dog oplagt at bruge på en igangværende faktura.

Sig endelig til, hvis det ikke giver mening og spørg ind, hvis der skulle være spørgsmål :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Lige nu bruger vi begge tekst-felter, men vi kunne overveje at ændre opsætning og gøre den ene usynlig - det havde jeg ikke tænkt på.

Når jeg læser din svar, går det op for mig at jeg også kunne tilføje status-info til overskriftslinien og så slet den, inden fakturaen sendes - så kan jeg se det på overblikket over alle de fakturaer i gang.

Det ville stadig væk være super dejligt for os med en usynlig felt, som også kan redigeres efter bogføring - så må vi se om der er flere, der også kunne bruge denne funktion.

Mvh Heather
Hej igen,

Du kan helt sikkert også bruge overskriften. Den kan også gøres usynlig, men at slette den er helt sikkert også en mulighed.

Jeg vil fortsat lade dit forslag stå åbent for debat, men også super fedt, hvis du kan bruge det work around jeg har forslået.

 Rigtig god weekend :)
Hej igen Heather :)

Indlægget har nu fået lidt tid til at give andre mulighed for at bakke op. Der er ikke andre, som har bakket op. Derfor vil vi fokusere på indlæg med lidt større opbakning. Jeg håber du kan bruge løsningen med noter og referencer, da det bliver mit bedste bud på en løsning.

Som altid er jeg åben for spørgsmål, hvis der skulle være noget :)