Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rækkefølge af enheder

+1
Hej e-conomic

Når man opretter en enhed, så foreslår systemet automatisk en "nøgle", som ikke kan ændres.

Jeg har brug for at holde orden i mine enheder, gruppere dem, for overskuelighedens skyld. Vil I venligst ændre oprettelsen/redigeringen af enheder, så man selv bestemmer "nøglen"og dermed hvor enheden skal placeres.

På forhånd tak

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Andet af (10.5k points)

2 Svar

Hej Finn og tak for dit spørgsmål :)

Jeg vil starte med at sige, at det ikke et forslag vi har haft stor efterspørgsel på. Omvendt kan jeg ikke se ideen i at låse denne mulighed, så jeg vil prøve at undersøge, hvorfor vi har valgt at gøre dette. I mens jeg undersøger det, så vil jeg lade indlægget stå åbent, så andre brugere kan byde med deres ønske om og også at få denne mulighed. Jeg vil lade indlægget stå åbent i et par uger for at give andre en chance for at kunne skrive.

Vi snakkes ved :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Finn :) 

Som jeg også har skrevet på dit indlæg omkring vores lagermodul, så vil vi ikke gå denne vej i første omgang. Jeg kan sagtens se ideen i det, men vi vil altså ikke gå videre med dette i første omgang. Du har på det andet indlæg nævnt det her med afgiftkonti og enheder. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så vil jeg præsentere muligheden for at kunne gøre dette til vores udviklere. Her vil jeg igen prøve at snige den med, men jeg kan ikke love noget. Derfor vil jeg for nu sætte forslaget som implementeres ikke :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)