forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rækkefølge af enheder

0
Hej e-conomic

Når man opretter en enhed, så foreslår systemet automatisk en "nøgle", som ikke kan ændres.

Jeg har brug for at holde orden i mine enheder, gruppere dem, for overskuelighedens skyld. Vil I venligst ændre oprettelsen/redigeringen af enheder, så man selv bestemmer "nøglen"og dermed hvor enheden skal placeres.

På forhånd tak

mvh
Finn
e-consultic.dk
spurgt 8 Apr i Forslag » e-conomic generelt af e-consultic (6,500 points)

1 Svar

Hej Finn og tak for dit spørgsmål :)

Jeg vil starte med at sige, at det ikke et forslag vi har haft stor efterspørgsel på. Omvendt kan jeg ikke se ideen i at låse denne mulighed, så jeg vil prøve at undersøge, hvorfor vi har valgt at gøre dette. I mens jeg undersøger det, så vil jeg lade indlægget stå åbent, så andre brugere kan byde med deres ønske om og også at få denne mulighed. Jeg vil lade indlægget stå åbent i et par uger for at give andre en chance for at kunne skrive.

Vi snakkes ved :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 9 Apr Forslag af Jesper Mieritz (45,980 points)
i gang× 2
løst× 100
besvaret× 191
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.