Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Registrering af diæter under Medarbejder i projektmodul

0
Vi registrere timer, km og diæter på medarbejdere i projekt modulet, men vi mangler omkostningen "Diæter" (eller skattefri udlæggerpenge). Diæter bliver udbetalt med lønnen og indgår i selve regnskabet via lønbogføringen. De kan derfor ikke ligges ind som et udlæg (så ville omkostningen kommer med 2 gange). Vi mangler derfor en knap til at registrere diæterne med, så de kommer på projektet med korrekt tekst mv., så det kan bruges til fakturering direkte fra projektet, samt overblik over de omkostninger, der bruges på de enkelte projekter.
i Forslag » Projektstyring af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg må indrømme vi er ude på et område, hvor jeg ikke er ekspert og derfor håber jeg du kan hjælpe mig.

Når du siger diæter adskiller sig fra udlæg, hvordan gør de så det? Du har mulighed for at registrere et udlæg på en medarbejder, hvilket vil ramme projektkortet. Et udlæg bliver efter min bedste overbevisning også udbetalt via lønnen og derfor er jeg ikke sikker på, hvordan dette skulle adskille sig?

Det lyder på mig som om du bogfører løn posteringer direkte ind på projektet. Her ville jeg sige, at man normalt holder lønnen ude af dette og tidsregistrerer aktiviteterne på projektet og fakturerer ud fra dem. Er du frisk på at uddybe lidt, så jeg er sikker på, hvordan arbejdsgangen hos dig er? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)