Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Timeregistrering som standard på registreringsdatoen

+6
Hej,

Der er tilføjet en funktion ved godkendelse af flere tidsregistreringer, så det er nødvendigt at sætte et flueben i "bogfør på registreringsdatoen". Vi vil altid have vores timer bogført på den dato, de er registreret. Vi vil gerne have ændret, så dette felt som standard er markeret og man aktivt skal vælge, hvis timerne skal registreres på den sidste dag i perioden.

Mvh Jakob
i Forslag » Andet af (180 points)
Hej Jakob :)

Jeg kan se efterspørgslen efter dette er steget.

Derfor ændrer jeg status til overvejes og tager det med til vores udviklere.

3 Svar

Hej Jakob :)

Super fedt du gør brug af vores tiltag med at bogføre godkendte tidsregistreringer på den pågældende dato.

I forhold til implementering af en fast valgmulighed, så vil mængde af kunder, der efterspørger dette have stor betydning. Jeg vil derfor lade dit indlæg stå åbent i ca. to uger for at se, hvor mange andre brugere, der efterspørger dette. Jeg vender tilbage.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Jakob :)

Som jeg skrev sidst, så ville jeg afvente og se, hvor mange andre kunder, der ville kunne få gavn af denne mulighed.

Jeg må indrømme, at jeg kun har hørt dette en gang. Jeg skal selvfølgelig også være fair og sige, at det er en ret ny mulighed og derfor har vores brugere ikke haft så lang tid til at give udtryk for dette.

Jeg vil for nu afvise at arbejde videre med dette. Det er dog værd at nævne, at dit forslag stadig tæller med i fremtiden, hvis vi oplever en større efterspørgsel efter dette i fremtiden. For nu vil jeg sætte det til implementeres ikke.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Vi kører kun løn 1 gang pr. måned og dette er første gang jeg oplever at skulle sætte timer på et projekt. Derfor er jeg stor tilhænger af dette forslag om at have et fast flueben. :-)

Vh Helle
Hej Helle :)

Super fedt du byder ind. Jeg kan se andre brugere også har været inde at give en stemme op. Derfor ændrer jeg til overvejes og tager den med til vores udviklere.

Jeg vender tilbage :)

Hej Helle, 

Det fast flueben er nu implementeret.Systemet husker, hvad du gjorde sidste gang og bruger den opsætning fremadrettet smiley

Hej Jakob,

Vi har nu implemeteret funktionen, der gør, at systemet husker om der var sat flueben eller ej.

Jeg håber det kan hjælpe dig og alle andre, som har stemt på forslaget her. Mange tak for jeres feedback. Jeg håber det vil kunne spare jer tid i fremtiden smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)