Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Købsordre

0
Hej

Normalvis når man laver en købsordre ønsker man en leveringsdato. Den leveringsdato er ikke altid den leverandøren kan leve op til. Derfor virker det absurt at, man ikke kan lave leverings datoen om når først købsordren er sendt og man får en ordrebekræftelse fra sin leverandør. Den nye leveringsdato kan godt laves om så den kan ses på skærmen men, når dokumentet printes ud kommer datoerne ikke med. Det burde man måske kikke på og lave om.

Mvh. Tina Åberg / Radiflex ApS
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Tine og tak for dit forslag :)

Først og fremmest så vil jeg sige, at vi er i gang med at kigge på muligheden for at ophæve sendt-status på en bestilling. Det betyder du kan ophæve og registrere den som sendt, hvilket vil gøre der bliver dannet en ny PDF, hvor layoutet bliver opdateret.

Grunden til dette er, at når du sender en bestilling til en leverandør, så vil vi fastholde den PDF du har sendt og derfor opdaterer vi ikke layoutet. Du har stadig mulighed for at rette den interne registrering på bestillingen, så du kan se det. Den visning, der bliver laver vil være ens med det leverandøren ser.

Jeg er dog i tvivl om, hvorfor du printer en hel bestilling ud for at se, hvornår du får en vare levereret. Hvis du går ind på varen og ser, hvornår den bliver leveret, så vil leveringsdatoen blive opdateret, når du retter på selve bestillingen. Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme, hvad der er den bedste løsning for jer, men hvis jeg gerne ville se, hvornår jeg får en varer leveret, så ville jeg synes det er nemmere at gå ind på varen og se det, i stedet for at printe alle bestillinger ud og kigge dem gennem for at finde varen og efterfølgende finde leveringsdato. Det er blot et lille tip herfra.

Du skal dog vide vi er i gang med at kigge på at ophæve sendt-status på bestillinger. Bare for at være sikker. Vil det løse din udfordring? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)