Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende mulighed for at tilføje Mobil telefon nr

0
Vi har brugt meget at oprette kunder med både fastnet tlf og mobil nummer

denne funktion er pludseligt væk .....

jeg kontakter jer og Lukas fortæller at det er en manglende aftale med mobil pay som gør at funktionen er væk.

Jeg mener at det direkte er uforskammet at pludselig tage en funktion væk (med 2 numre pr kunde) - det er vores telefon bog på alle vores kunder - jeg kræver en forklaring hvorfor at kassen til mobil ikke bare kan forblive uanset hvilken aftale at i har med mobilpay

jeg ved godt at vi kan oprette kontakt person men da vi kun besøger kunder 1 gang og dermed opretter mange kunder er det en ekstra arbejdsgang :-( + alle de gamle er væk ....

kan i ikke få den kasse med mobil nr. tilbage ??????

MVH

Jens Iversen
i Spørgsmål » Andet af (240 points)

3 Svar

Hej Jens :)

Lukas har i bund og grund ret i det han siger. Feltet til mobil var brugt i forhold til, at man kunne angive et nummer til brug af MobilePay. MobilePay kommer med en ny løsning, som vi på nuværende tidspunkt ikke har i stand til at arbejde med og derfor er mulighederne for at bruge MobilePay blevet fjernet fra dem, der ikke har brugt funktionen. Der er blevet segmenteret på dem, der har sendt faktura via MobilePay og ikke hvem der bruger feltet for mobilnummer. Det er derfor dette er sket.

Der kan man så sige, at I har brugt en af den funktionalitet, som fulgte med. Jeg vil undersøge, hvad vi kan gøre herinde. Jeg skal beklage ulejligheden.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej igen Jens :)

Jeg har nu snakket med de ansvarlige. Vi kan godt aktivere feltet igen. Jeg skal bare bruge dit aftalenummer. Hvis du sender det til mig, så klarer jeg resten herfra :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jens :)

For en god ordens skyld vil jeg lige gøre dig og andre, der ser dette opmærksom på, at mobilnummer nu er tilgængelig på alle aftaler.

Jeg håber det kan hjælpe dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)