Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksporter mere end 200 rækker i bankfilerne

0
Kære E-conomics
Vi har en udfordring med antallet af rækker i jeres eksport af bankfiler.

Accounting -> Bank -> Payments

Vi vil meget gerne kunne eksportere mere end 200 rækker, meget gerne alle de valgte for perioden, da vi pt. ender med 20 filer med bankdata, som så skal behandles enkeltvis. Jeg forestiller mig at det er relativt nemt at ordne inde hos jer, således at vi kan eksportere alle valgte for perioden.

 

På forhånd tak.

 

Vh,

Mads & Dennis
Happy Helper
i Forslag » Andet af (120 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Mads og Dennis :)

Jeg er klar over dette er et problem for jer og jeg kan sagtens forstå det. Dennis skrev præcis dette forslag tilbage i august og siden der har grundlaget for dette forslag ikke ændret sig.

Hvis i er tvivl om, hvilket forslag jeg mener, så er det her.

Selvom jeg sagtens kan forstå jer, så har vi lige nu planer om at kigge på en måde, hvor betalinger kan ske elektronisk og derfor helt uden at danne filer. Dette er dog et større projekt, men et projekt vi efter planen starter op i 2018. Dette vil have højere prioritering end at udbygge til flere betalinger per fil.

Når vi kommer med elektroniske betalinger, så vil det også løse jeres problem, da i ikke længere skal sidde og danne filer, men blot overføre dem elektronisk til banken.

Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til det gamle, da det omhandler præcis det samme. Der er også en forklaring af, hvorfor det maks er 200 betalinger per fil på det gamle indlæg.

Rigtig god dag :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)