Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forskellige mailadresser

+1
Der er rigtig mange firmaer og offentlige der gerne vil have faktura til en mailadresse og kontoudtog til en anden mailadresse, men det kan man ikke umiddelbart sætte op i kundeopsætningen. Var det ikke muligt at få en kasse hvor der stod mailadresse til kontoudtog ?
i Forslag » Andet af (1.3k points)
Hej SH
Jeg støtter op om dit forslag. Det er virkelig noget, jeg også mangler.
Vi krydser fingre, og håber vi vinder deres gunst.
mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg forstår godt din problemstilling her. Det er noget vi har hørt før og vores har også accepteret, at det ville give mening at kigge på dette. Der er dog flere ting ved mailafsendelse, hvor det giver mening at kigge på de forskellige funktioner. Det er derfor blevet del af en større sag omkring hele vores mailopbygning, hvilket så også har betydet, at planerne for dette ikke er lagt endnu.

Jeg vil derfor sige, at du skal vide vi er opmærksomme på dette, men en løsning ikke er lige rundt om hjørnet.

Hvis vi kommer til et punkt, hvor vi kan sige, at vi nu har planlagt at kigge på det, så skal jeg nok opdatere dig, men for nu vil jeg sige, at en løsning på dette ikke er lige rundt om hjørnet :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hejsa

Jeg vil gerne bringe dette ønske på bane igen, da der stadig er flere og flere firmaer der ønsker at kontoudtog sendes til en anden mailadresse.

Hilsen Susanne

Hej Susanne og mange tak for dit input,

Forslaget er allerede lagt i puljen til næste gang vi kigger på forbedringsønsker. 
Du kan se det forslaget, som er lagt videre her: https://forum.e-conomic.dk/29714/selvstaendig-email-adresse-for-kontoudtog

Du må meget gerne hoppe derind og give det en stemme op her: 
Så vægter den højere til efteråret, hvor vi igen arbejder med forbedringer fra brugere smiley