Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnements modul opdaterer ikke ændrede produktnavne

0
Når man ændrer navn på produkter så opdateres navnet ikke i oprettede abonnementer.

Vi har 100+ forskellige abonnementer og med op til 10 produkter på hvert abonnement og det er en uoverkommelig opgave at skulle tilknytte alle produkter forfra for at få de ændrede navne med.

Kan det ikke løses med en "opdater produktnavne" knap i abonnement modulet eller en anden smart måde?
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (180 points)
Jeg har netop valgt e-Conomic for at kunne få abonnements styring med individuelle abonnementer men det er et stort problem når produktnavne ændres over tid.

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens se, hvad du mener. Jeg vil prøve at undersøge om det er meningen der ikke skal opdateres. Det kan være der er brugere, som benytter forskellige varenavne i varekartoteket og på selve abonnementet. Det vil helt ikke sikkert ikke være interesseret i, at der skal opdateres, så det skal jeg lige kigge lidt nærmere på.

Jeg vil lade forslaget stå åben i ca 2 uger, så må andre brugere meget gerne byde ind med deres holdning til dette. Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Jeg har nu fået vendt dette med de folk, der sidder med det. Det er helt bevidst valg, at den ikke skal opdatere varenavnet, da man ønske forskellige varenavne i kartoteket og på selve abonnementet.

Derfor skal det betragtes som et forslag om at lave dette om eller indføre en funktion til at opdatere dette. Her må jeg sige, at efterspørgsel efter dette er meget lille. I og med så få brugere ønsker denne funktion, så vil jeg ikke gå videre med det, men i stedet fokusere på mere efterspurgte forslag, som flere brugere vil få gavn af.

Du skal dog have tak for at dele dine tanker med os. Hvis jeg i fremtiden oplever en større efterspørgsel efter dette, så vil din stemme her stadig tælle med, men for nu er vil jeg sætte indlægget til implementeres ikke.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)