forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Popup-box med huskesedler

+2
Nogle af vore kunder har specielle ønsker, enten omkring levering eller fakturering. I den forbindelse ville det være godt, hvis der kom en popup-box med de ting man skal huske, når man arbejder med en specifik kunde.
spurgt 23 Mar i Forslag » e-conomic generelt af enkrap (180 points)
Hej enknap

Super idé

mvh
Finn
e-consultic

3 Svar

Enig, en påmindelses funktion ville være glimrende, og ville være med til at skabe lidt mere overblik.

Kh.

MA

besvaret 26 Mar Forslag af magar (140 points)

Hej Enkrap og andre der følger med :)

Jeg kan sagtens forstå, hvad i mener her. Jeg er dog lidt nysgerrig på, hvorfor det notesystem, som allerede findes ikke kan bruges? 

Hvis i er tvivl om, hvad jeg mener, så kan i lige tjekke det ud her. Jeg siger ikke det er en løsning for jer, jeg vil bare gerne have afdækket alt inden jeg arbejder videre med det. Jeg ser frem til at høre fra jer :) 

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 28 Mar Forslag af Jesper Mieritz (46,380 points)
Det notesystem der findes kræver at man aktivt skal kontrollere hver kunde, om der er specielle forhold der skal tages hensyn til. Det burde ske automatisk i det øjeblik man opretter en ordre/faktura på den pågældende kunde, at hvis der er specielle forhold man skal huske, så popper der en huskeseddel op. Når man har mange kunder gennem systemet hver dag, er det bestående system for besværligt.
besvaret 28 Mar Forslag af enkrap (180 points)
i gang× 2
løst× 100
besvaret× 191
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.