Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genåbning af Afsluttede sager

0
Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne åbne projekter som er blevet afsluttet. Når vi har afsluttet en sag lukker jeg den for at bevarer overblikket over vores igangværende sager. Nogen gange sker det, at der er behov for at lave mere på sagen eller der skal måske sendes en kreditnota. I dette tilfælde mangler jeg meget at kunne genåbne en sag. Kunne det ikke være muligt at få economic programmet til det?

Mvh Tenna V
i Forslag » Projektstyring af (120 points)

1 Svar

Hej Tenna :) 

Det korte svar på dette er, at det kan det ikke. Det vil ikke blive blive muligt at genåbne et afsluttet projekt. 

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at du kan lave en projektomkontering

Du kan dog kun gøre det fra et afsluttet til et afsluttet og fra et åbent til et andet åbent. 

Min tanke er, at du kan lave et fiktivt projekt fx en gang om måneden. Her lægger du alle de poster ind, som du har glemt at få med. Det afslutter du og efterfølgende så kan flytte posterne ud til de afsluttede projekter, hvor der mangler at blive registeret timer eller omkostninger. Du kan ikke få en evt. kreditnota med. Det er kun på timer og omkostninger, men det kan måske hjælpe dig lidt.

Ellers må du vente med at afslutte projektet til du er helt færdig med det :) 

God påske.

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)