Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genbestillingsrapport

0
Hej E-conomic,

 

Det ville være en kæmpe hjælp for os i vores just-in-time planlægning, hvis vi i lagerrapporten "genbestilling" kunne datosortere ordrer.

Optimalt ved at man ligesom man kan sætte et flueben i "fordel pr. lokation", kunne sætte flueben i "fordel pr. leveringsdato". Eller næstbedst ved at man kunne afgrænse sin rapport til bestemte leveringsdatoer.

 

Mh
i Forslag » Lagerstyring af (210 points)

1 Svar

Hej Peter og tak for dit forslag :)

Først og fremmest vil jeg starte med at sige, at jeg ikke tager en beslutning omkring, hvad vi gør med et forslag før efter 2 ugers tid. Dette er på baggrund af, at jeg meget gerne vil give andre brugere mulighed for at byde ind på indlægget med deres holdning og evt. bakke op omkring ideen. Derfor skriver jeg ikke for at give et svar, men for at spørge lidt ind til dit forslag.

Du siger du trækker genbestillingsrapporter for at se, hvornår en ordre skal leveres.

Genbestillingen er bygget til at vise de enkelte varer og ikke en hel ordre. Det kan sagtens være det var det du mente. Jeg vil bare lige starte med at slå det fast.

Når det er sagt, hvad er så tanken bag at ville se dette direkte i genbestillingsrapporten? Der er som udgang ikke noget her, som specifikt viser, hvilke ordre, der dækker 'i ordre' - jeg tænker det kunne være oplagt under lager -> varer -> 'i ordre', da du allerede her har en pop up, hvor det kunne tilføjes. Der kan du nemlig også sortere på ordredato. Det jeg fisker lidt efter her er, hvorfor rapporten er det bedste sted at vise dette? Det er selvfølgelig dig, der arbejder med systemet, så jeg vil meget gerne høre lidt mere til, hvad du siger. Jeg håber du vil uddybe, så jeg forstår hele omfanget af sagen.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)