Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kunder top-20 eller flere

+1

Under salg/kunder kan vi se en oversigt over top5 kunder, men jeg kunne virkelig godt tænke mig muligheden Top10/Top20 eller flere...

Er godt klar over at jeg kan trække liste via omsætningsstatistik, men da står de opført i kundenummer-orden.

Mange steder i e-conomic kan man trykke i "overskrifterne" og så sorteres der efter den 'overskrift' man trykker på. Hvor ville det være dejligt med samme mulighed i omsætningsstatistik, så man kunne spare arbejdsgangen over excel og sortering. Ikke alle her i huset mestrer dette og det er tidskrævende, da man ikke 'bare lige kan få et overblik'.

Ser frem til at høre om mulighederne.

Charlotte

 

i Forslag » Andet af (500 points)

2 Svar

Hej Charlotte og tak for dit forslag :)

Super fedt du vil dele dine tanker med os. Jeg lader forslag ligge i typisk 2 uger inden jeg tager stilling til, hvad vi gør fremadrettet. Dette skyldes, at jeg gerne vil have et indblik i, hvad andre brugere mener om forslaget. Det vil jeg også gøre her, så du kan forvente, at jeg tager stilling til, hvad gør når jeg vender tilbage om et par uger. Vi ses! :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Charlotte :)

Jeg har nu ladet dit indlæg ligge i et stykke tid, så andre brugere har haft mulighed for at byde ind. Jeg kan se, at efterspørgslen efter dette ikke er ret stor. Jeg kan egentlig godt følge din tankegang, men jeg vil omvendt sige, at der er nødt til at være en større opbakning før jeg kan forsvare at prioritere dette over andre forslag som flere kunder har efterspurgt. Derfor vil jeg for nu afvise at arbejde videre med dette. Dit forslag tæller dog med, hvis jeg i fremtiden hører større efterspørgsel for dette.

Jeg håber du får en rigtig god påske :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)