Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udfordringer med In-box

0
Vil gerne kunne bogfører på flere finanskonti - mangler felt med dimensioner - momsfelt - ocr kode
i Forslag » Andet af (300 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg lader typisk forslag ligge i to ugers tid før jeg kommer med svar på, hvordan vi arbejder videre med det. Det gør vi for at andre brugere på vores forum skal have mulighed for at byde ind på forslaget med deres synspunkt eller holdning. Jeg skriver derfor mest for at gøre dig opmærksom på, at vi har modtaget dit forslag og afventer indtil andre brugere har haft mulighed for at byde ind. Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Jeg har nu ladet dit forslag stå åbent lidt for at indbyde til dialog fra andre brugere. Selvom der ikke er andre brugere, som har budt ind her, så skal det retfærdigvis siges, at disse forslag er noget vi har hørt fra andre brugere. Jeg kan dog på nuværende tidspunkt ikke sige noget omkring, hvor bredt vi vil gå med felter i Smart Inbox. Der bliver kigget på at gøre den bedre, men hvordan det hele lander er ikke bestemt endnu og derfor kan jeg ikke love dig om disse vil komme. Du skal dog vide, at jeg har givet din feedback videre til de folk, som sidder med det.

Rigtig god påske :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)