Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra felter lager

+1
Hejsa.

Kunne I ikke på varekortet lave et par "ekstra" felter som vi hver især kan bruge til hvad vi har lyst til. For min skyld behøver det ikke være andet én et par "dumme" tekstfelter uden funktion hvor den enkelte kunde kan skrive noget ekstra info som vedrører den pågældende vare.

Specifikt har jeg brug for at kunne skrive en lager lokation.

Feltet må selvfølgelig meget gerne kunne synkroniseres over i andre systemer som de andre felter kan, men felterne behøver ikke ha nogen funktion i e-conomic.

Jeg har som sagt brug for at kunne skrive en lagerplacering - andre har måske behov for at kunne angive størrelse, farver eller andet og en helt tredje kunde kan måske bruge et notatfelt??
i Forslag » Lagerstyring af (140 points)

1 Svar

Hej Thomas og tak for dit forslag :)

Jeg vil lige starte med at gøre dig opmærksom på, at jeg lader forslag liggende i et par uger inden jeg tager stilling til, hvad vi gør med det fremadrettet. Jeg skriver derfor ikke for at give dig endeligt svar, men for lige at få den fulde forståelse og spørge lidt ind.

Grunden til jeg lader et forslag til at stå åbent er, at vi meget gerne vil give andre brugere mulighed for at byde ind på et forslag og komme med deres bud af, hvordan det hele skal hænge sammen.

Når det er sagt, så hører jeg dig efterspørge lokation, størrelse og farver på varer.

Disse funktioner er tilgængelige i vores lagermodul. Jeg vil derfor gøre dig opmærksom på dette, hvis du ikke vidste det. Hvis du allerede ved dette, kan jeg så lokke dig til at uddybe, hvad der gør, at du ikke kan bruge de eksisterende funktioner? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper. Tak for hurtig t svar. Det jeg efterspørger er ikke lokation, men placering. I skriver selv at I ikke anbefaler at man bruger lokation som placering.
Farver og størrelse skal jeg ikke bruge til noget - det var bare eksempel på hvad man også kunne bruge feltet til.
Det jeg efterspørger er et "dumt" felt (eller måske 2)som hver enkelt kunde kan bruge til det de synes - noget som er vigtigt for den enkelte i netop deres forretning. I mit tilfælde er det hvor varen er placeret på lageret som jeg synes er vigtigt.
Hej Thomas og tak for at følge op :)
Jeg forstår dig bedre nu. Jeg vil stadig lade forslaget ligge i noget tid endnu for at se, hvor mange andre brugere, der er enig i, at de også mangler dette. Indtil da vil jeg lade forslaget stå åbent for input. Jeg vender tilbage :)
Hej igen Thomas :)

Jeg har nu ladet dit forslag ligge lidt for at se, hvor stor efterspørgsel vi har på dette i forhold til andre forslag. Jeg må sige, at dette er ret specifikt i forhold til andre forslag og efterspørgsel ikke er ret høj.
Derfor vil jeg afvise at arbejde videre med dit forslag for nu.
Du skal dog have tak for at bidrage herinde og en rigtig god weekend :)