Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox, fordeling af omkostninger

+4
Fordeling af omkostninger på indgående fakturaer allerede i Smart Inbox.

Eksempelvis Huslejer skal altid fordeles på hhv husleje og forbrugsafregninger

Hvornår kommer der derfor fordeling på disse?

Med venlig hilsen
i Forslag » Bilagshåndtering af (3.0k points)

2 Svar

Hej Jimmy og tak for dit input :)

Normalt lader jeg forsalg ligge i et par uger inden jeg svarer for at se på om andre brugere også byder ind med kommentarer eller stemmer.

Jeg vil dog gerne gå over til lige at give et svar på, at vi har modtaget forslaget og lige spørge ind, hvis der er uklarheder. Jeg forstår godt dit forslag her, så den del springer vi over.

Jeg vil knytte en kommentar til dit forslag. Jeg er sådan set enig i, at vores Smart Inbox skal gå i en retning, hvor man får flere muligheder. Fordeling af omkostninger er dog ikke en af de punkter jeg vurderer er på toppen af listen. Så har jeg allerede nu forventningsafstemt en lille smule.

Det er dog ikke fair at lukke et forslag en time efter du har skrevet det, da andre brugeres mening tæller med vurderingen. Jeg vil derfor lade det stå åbent og vende tilbage om et par uger.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Jimmy :)

Som sagt ville jeg vende tilbage efter et par uger. Jeg har vendt dette med vores udviklere og Smart Inbox er et projekt, hvor vi kigger på, hvilke ønsker vi skal imødekomme fra jer brugere. Selvom dette forslag ikke har fået opbakning, så skal det siges, at det er noget vi har hørt fra andre og derfor vægter end blot dette forslag. Jeg har smidt det ned i bunken over de forslag vi har på smart inbox, men jeg må også sige, at det ikke er det forslag vi har liggende øverst på listen. Derfor kan jeg heller ikke sige noget omkring, hvornår dette vil komme, desværre :)

Jeg håber trods alt du får en god weekend.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg syntes i skulle skæve lidt til hvad andre tilbyder af smart features. Jeg selv ønsker at kunne tilknytte kassekladebilagsnummer fra min bankimport til det indscannede bilag i appen "Udgifter" - men den burde jo kunne finde/matche få muligheder bare vi beløbet... det kan andre.
Hej og tak for at byde ind her :)

Det lyder som om du har fat i banken, hvor dette forslag oprindelig er rettet mod faktura og kvitteringener i Smart Inbox.
I forhold til bankdelen, så vil jeg sige du skal kigge nærmere efter bankafstemning og autobank, som er det skal vi arbejder med bankposteringer. Her kan du via en bankimport og autoforslag få fordelt dine transaktioner ud.

For at være sikker på jeg forstår dig korrekt, kan jeg så lokke dig til at uddybe, hvordan dit kassekladdebilagsnummer hænger sammen med appen og dit bankimport? :)
Er i gang med at benytte bankimporten til kassekladdedannelse. Hertil har jeg bilag som pdf'ere - dem trækker jeg bare over. Men jeg har har også bilag som er scannede og dem giver jeg selv et linienr jvnf konto-oversigten fra banken. Men med appen "Udgifter" kan jeg nu slippe for at scanne... og hvis jeg så kunne tilknytte bilagsnummeret som jeg jo kender fra den netop importerede bankimport i kassekladden, så kunne det jo fare direkte på plads! Hvis jeg også kunne tilknytte kontonummer, så var der ikke et øje tørt - all in one.
Men det ville jo også være smart at "Udgifter" kan matche på beløb i kassekladden som kommer om et øjeblik, da jeg får det fysiske bilag i hånden dagen før jeg kan have kontoudtog fra banken,
Hej igen Rosenloeve :)

Det kan godt være det er mig, der ikke helt fanger pointen, men for at være helt sikker på jeg forstår dig korrekt, så vil jeg høre om du er frisk på, at jeg ringer til dig på et tidspunkt? I bund og grund vil jeg bare gerne være sikker på, at jeg forstår behovet og præcis, hvad du ønsker.

Jeg kan ikke love dig noget i forhold til implementering, men jeg mener alle fortjener at blive forstået til fulde og derfor vil jeg meget gerne tage en snak med dig. Ville du være frisk på det? :)