Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscannet bilag ved sletning af postering forblive på bilag

+8
Man har kunnet det før men ikke nu :-(

Når man vil slette en postering men ikke hele bilaget, blivet man spurgt om man vil føre bilaget (det inscannede) til ubehandlet, det ville være dejligt hvis man også havde mulighed  for at vælge at forblive tilknyttet bilagsnr.

Før forblev  det inscannede bilag på bilagsnr. når man slettede  en postering men  ikke hele bilagsnumret

mvh Solveig
i Forslag » Bilagshåndtering af (630 points)
Også et højt ønske hos os. Vi savner også at kunne slette en linje af et bilag, uden at skulle sende bilaget retur til indscannede og så skulle vedhæfte bilaget igen på resten af posteringerne.

Det sker jævnligt, når vi kører med betalingssløjfen fast på en leverandør, og fakturaen så alligevel ikke bliver betalt, eller faktura udlignes af kreditnota.

/Awa
Hej Awa,

Dette er nu fikset. Jeg har nederest i tråden beskrevet, hvordan det virker :)

3 Svar

Hej Solveig :)

Normalt går der et par uger inden jeg tager stilling til et forslag. Dette gør jeg på baggrund af, at jeg gerne vil se, hvad andre brugere på forum mener om et forslag. Jeg bruger dette til at se efterspørgslen efter nye funktioner og måske inddrage andre vinkler på et forslaget.

Lige præcis dit forslag er dog noget jeg allerede er i gang med at kigge på og jeg vil derfor sætte forslaget som overvejes. Jeg er enig i, at der er noget vi skal kigge på.

Mange tak for at skrive herinde. Jeg vender tilbage efter jeg har snakket med vores udviklere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg mangler også denne funktion, og for at se om jeg kunne komme udenom at bilaget skulle sendes til ubehandlede, prøvede jeg lige at bruge den anden funktion I har under "andre muligheder" hvor man også kan slette enkelte posteringer til et bilag. Men så slettede systemet det indscannede uden advarsel og uden mulighed for at sende retur til ubehandlede.

Håber I finder en løsning på dette inden for nær fremtid. Arbejder med personfølsomme bilag, som bliver makuleret efter indscannet.

Vh Maja
Hej Maja,

Super fedt du følger op. Jeg prøver lige at vende sagen med vores udviklere for at høre, hvor vi står :)
Hej Maja,

Problemet her er nu løst. Jeg har nederest i tråden skrevet, hvordan det virker :)
Hej Solveig,

Vi er i gang med at rulle en ny form for kassekladde ud, som håndterer dokumenter på posteringer bedre. De to største fordele er, at du får mulighed for at beholde dokumentet på posteringer med samme bilagsnummer, hvis der er bogført på bilagsnummeret før. Derfor behøver du ikke slette, eller flytte til ubehandlede. Du kan beholde eller flytte til ubehandlede indtil den sidste postering på bilagsnummeret bliver slettet.

En anden rigtig fed forbedring er, at dokumentet følger bilagsnummeret, hvis man skifter det. Det er blandt andet rigtig smart, hvis man vælger at skifte automatisk.

Hvis du har spørgsmål, så siger du bare til.

Det er noget vi løbende ruller, så nogle brugere har fået det, men henover den næste periode, så vil det være ude til alle :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Solveig og andre, som følger med her.

Vi har nu lavet kassekladden på den måde, at et vedhæftet bilag først forsvinder fra en postering når alle posteringer med det bilagsnummer er slettet.
Hvis i fx har lavet to posteringer på bilag 1 med et vedhæftet bilag, så vil det vedhæftede bilag først forsvinde når begge linjer er slettet :)

Jeg håber det gør det nemmere for at arbejde med jeres kassekladde og vedhæftede bilag.

Rigtig god dag! :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)