forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indscannet bilag ved sletning af postering forblive på bilag

+3
Man har kunnet det før men ikke nu :-(

Når man vil slette en postering men ikke hele bilaget, blivet man spurgt om man vil føre bilaget (det inscannede) til ubehandlet, det ville være dejligt hvis man også havde mulighed  for at vælge at forblive tilknyttet bilagsnr.

Før forblev  det inscannede bilag på bilagsnr. når man slettede  en postering men  ikke hele bilagsnumret

mvh Solveig
spurgt 5 Mar i Forslag » Indscanning af Solveig Pedersen (560 points)

1 Svar

Hej Solveig :)

Normalt går der et par uger inden jeg tager stilling til et forslag. Dette gør jeg på baggrund af, at jeg gerne vil se, hvad andre brugere på forum mener om et forslag. Jeg bruger dette til at se efterspørgslen efter nye funktioner og måske inddrage andre vinkler på et forslaget.

Lige præcis dit forslag er dog noget jeg allerede er i gang med at kigge på og jeg vil derfor sætte forslaget som overvejes. Jeg er enig i, at der er noget vi skal kigge på.

Mange tak for at skrive herinde. Jeg vender tilbage efter jeg har snakket med vores udviklere :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 6 Mar Forslag af Jesper Mieritz (46,380 points)
i gang× 2
løst× 100
besvaret× 191
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.