Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kvitteringer for EAN Fakturaer

0
Vi sender mange EAN fakturaer og modtager for det meste status hurtigt tilbage som modtaget. på nær når vi sender til Sygehusene i region H og Region Syd - her bliver de ved med at stå som "sendt". Jeg har kontaktet dem og de har modtaget de fleste men dog ikke alle....

Er der andre, der har erfaringer med dette?
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Helle

Vi oplever det samme. Når vi sender til kommunerne er status modtaget, mens Region Hovedstaden og en enkelt privat kunde er status sendt.

Jeg er sikker på, at det er opsætningen hos Regionerne,. der er forkert.

Jeg vil foreslå, at e-conomic tager hånd om det, så vi ikke alle skal bruge tid på det. Tag eventuelt fat i mysupply.dk, som supporterer Nemhandel.

Mvh
Finn
e-consultic.dk
Spørgsmål af (10.5k points)
Hej Helle og Finn :)

Tak til Finn for at byde ind med et godt svar.

For lige også at komme med et svar herinde fra e-conomic, så har Finn ret. Ofte vil sendt betyde, at modtageren har fået din faktura. Det kan vi dog med garanti ikke sige, da det afhænger af om modtager har sat deres system op til at give et svar retur. Det vil sige i det øjeblik de modtager, så ryger der en besked den anden vej omkring, at fakturaen er modtaget. Hvis ikke de sender denne besked, så kan vi ikke bekræfte de har fået den, men vi kan bekræfte den er sendt.

Jeg plejer at sammenligne sendt-status med at du sender et brev med posten. Når du sender dit brev med posten, så vil du betragte det som 'sendt'. Du kan dog aldrig helt med sikkerhed vide om modtageren har fået det. Det samme princip i e-conomic. Når du trykker send, så har du sendt det afsted og vi bekræfter derfor med 'sendt'. Hvad der sker derfra kan vi ikke se før modtageren har fået det og bekræfter om fakturaen er gået gennem.

Jeg håber mit svar giver mening, ellers er du meget velkommen til at spørge ind :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)