Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Synliggjort Postér afgift beløb

0
Hejsa

Når man bruger feltet Postér afgift i daglig kladde, så kunne jeg godt tænke mig, at man kan se de beløb den vil bogføre af afgift med det samme. Mit forslag er: Når man vinger feltet af, skal den automatisk poppe op med felter, hvori beløbene kan ses.

Er der andre der tænker det samme?

Hilsen Joan Daugaard
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

Hej Joan og tak for dit forslag :)

Jeg har kigget lidt på det og for at være helt sikker på, at jeg ikke svarer på noget forkert, så vil jeg lige starte med at spørge lidt ind. Jeg tænker du inde i kladden har sat flueben i 'poster afgift' og valgt en eller to enheder, som har en bagvedliggende opsætning, der gør, at der automatisk bliver bogført et beløb på en eller to konti ud fra det du har valgt i antal. Har jeg forstået det rigtigt? Hvis ikke, så må du meget gerne uddybe :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper
Det er korrekt.
Tænker bare at det vil være rart at afgifts tallene bliver synlige, allerede under bogføringen inden man trykker godkend.
Håber dette giver mening
Joan
Hej igen og mange tak for at følge op.
Jeg kan godt se det kan være svært at se, hvordan fordelingen af afgiften er, da det først bliver fordelt ud på posteringer når har trykket gem, men herefter er de synlige i de enkelte linjer.

Som jeg har forstået opsætningen af afgift, så er det lavet på en måde, at afgiften altid er ens, og man i og for sig ikke kan/skal ændre den afgift, som er valgt på enheden.
Jeg kan godt sætte mig i ind i, at det er rart at vide, hvad man bogfører inden man rent faktisk bogfører det. Det kan du som tingene er nu, men hvorfor er det relevant at vide, hvad afgiften er ved oprettelse, hvis den alligevel ikke skal ændres?

Jeg spørger fordi jeg er lidt nysgerrig på den her del med afgift, da jeg må indrømme det ikke er min spids kompetence. Jeg håber du kan gøre mig lidt klogere :)