Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af posteringer med antal og enhed

+1

Ang. importfunktion i kassekladden

Det kunne være lækkert hvis det var muligt at der ved import af csv fil til kassekladderne kunne importeres antal og enhed, når man har aktiveret dimensions modulet.

Kolonnerne findes ikke for nuværende i import funktionen.

 

Dette er hovedindlæg for dette følgende indlæg:

24381

 


Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
i Forslag » Andet af (2.3k points)

2 Svar

Enig, jeg har lige lavet et lign. forslag, hvor jeg ønsker antal ført med over fra fakturafil :-)
Forslag af (220 points)
Hej Alexander og tak for dit indlæg :)

Til Segway Langeland. Super fedt du lige følger op her. Jeg er opmærksom på, at du også ønsker dette.

Førhen må jeg sige, at dette ikke er noget jeg har hørt ret meget til, men nu er lige to i træk, hvilket jeg føler fortjener, at jeg tager det med videre til vores udviklere og tager en snak med dem. Det er ingen garanti, men jeg vil præsentere det for dem.

For en god ordens skyld, så vil jeg lige høre, hvad der vil være mest optimalt for jer.

1. At de kan komme med via en import fra CSV-fil?

2. De kan sendes elektronisk ind i e-conomic, så i slipper for at danne filer?

Jeg er klar over indlægget her beskriver det ud fra CSV-fil og det kan sagtens være det er måden i gør det på. Nu vil jeg bare lige spørge for at være sikker. Det er altid nemmere at koble to systemer sammen via API'et og derfor tænker jeg at Fakturafil må have nogle muligheder. Jeg kender ikke integrationen særlig godt, så jeg tør ikke love noget. Men nu spørger jeg bare lige for at være sikker på, at jeg arbejder hen mod den bedste løsning :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)