Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Finansudligning

+2
Et stort ønske til systemet er muligheden for FINANS UDLIGNING på balance konti.

Når der via en faktura modregnet/faktureres udlæg vil det gøre afstemningen af konti usammenlignelig nemmere.
i Forslag » Andet af (140 points)
Det lyder som en rigtig god ide. Er prøvet i andre systemer - så også et stort ønske herfra.
Gerne med mulighed for også at kunne udligne to driftskonti "med hinanden"

4 Svar

Har I overvejet at oprette en kundegruppe med sin egen finanskonto(Samlekonto). Så får I foræret udligningsmuligheden og saldoen med i balancen.
Forslag af (26.5k points)
opdateret af
Iflg. e-conomic kan man ikke på en fakturere lave en vare, der går til en anden debitor.  - For jeg har allerede foreslået denne mulighed.
Hej Lone og tak for dit forslag :)

Jeg er nødt til lige at spørge lidt ind på dit indlæg her.

I forhold til at kunne finans udligne balance konti, hvad mener du så helt præcist?

Du må meget gerne uddybe lidt omkring, hvad det rent funktionelt skal gøre inde i programmet samt et eksempel på, hvornår det kunne være relevant.

Jeg håber du er frisk på at uddybe, så jeg er helt sikker på, hvad der skal til før dit forslag er opfyldt, hvis vi vælger at arbejde videre med det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Lone og tak for snakken :)

Jeg skriver lige her for andre der følger med på indlægget også ved, hvad der er sker herfra.

Vi har taget en snak om problemet over telefonen og jeg vil gerne prøve at tage dit forslag med videre til udviklere, så de kan tage et kig på sagen.

Jeg sætter forslaget som overvejes for nu :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Lone :)

Jeg har snakket med vores udviklere og dette er ikke noget vi kommer til at kigge på i første omgang. Jeg har dog kigget på sagen og jeg har et bud på, hvordan du kan løse det med den nuværende opsætning i e-conomnic. Har du tid til jeg finder i løbet af næste uge? Så kan vi tage en snak omkring det.

Hvis ikke vil jeg gerne forklare det her. Det er dog lidt kompliceret, så jeg tænker en snak ville være en fordel :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)