Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Filter på email til leverandør om at bruge EAN

0
Kære Jer,

 

Jeg sad lige og fik brug for at kunne fravælge leverandører som ikke skal have infomail om at sende faktura til EAN (afregning sker på anden - det kan jeg forklare i anden sammenhæng). Men et sådan filter (knap) har I ikke. Det ville jo være oplagt at jeg kunne vælge et filter, hvor jeg kun valgte én eller flere leverandørgrupper, som skulle have mailen. Kunne I lave en sådan?

 Det kunne f.eks. også være fint, hvis der var mulighed for at ændre i email-teksten - jeg skal f.eks. tilføje at vi har ændret firmanavn ...

Bedste hilsner,

Heidi
i Forslag » Andet af (290 points)

1 Svar

Hej Heidi og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil definere her.

Dette er en forespørgsel vi ikke har hørt ret meget til og derfor vil jeg sige, at vi ikke vil implementere muligheden for at rette i dette. Forslaget vil blive sat til implementeres ikke, da vi har andre forslag liggende, hvor efterspørgslen har været større.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, hvad du ellers kan gøre.

I og med du gerne vil definere, hvilke leverandører, der skal have den og hvad der skal stå, så vil jeg høre om du har mulighed for at sende den som almindelig mail? Du kan via e-conomic hive en liste ud med alle de mailadresser du har tastet på dine leverandører.

Du får den ud i excel, så du kan sortere på gruppe, som du efterspurgte og kun tage de relevante mailadresser. Dem smider du bare over i dit mailsystem og skriver en mail med de oplysninger du ønsker. Hvordan vil det virke for dig? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)