Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sletning af skabeloner gemt ved importering i kassekladder

+1
Hej

Jeg gør rigtig meget brug af muligheden for at importere en masse bogføringslinjer fra excel til en kassekladde. Her benytter jeg muligheden for at gemme en importskabelon til næste gang. Jeg har efterhånden oprette en del skabeloner, men vil også gerne slette nogle af de gamle.

Der er ingen mulighed for at slette disse skabeloner igen.

Det er et stort ønske at man kan slette importskabeloner.

Mvh Lene
i Forslag » Andet af (370 points)

1 Svar

Hej Lene :)

Jeg vil medgive dig, at det er irriterende man ikke kan slette disse. Du skal dog være opmærksom på, at det er muligt at redigere en nuværende, så den passer til en ny type fil.

I forhold til at gøre det muligt, så vil jeg som sagt give dig ret i, at det kunne være smart. Omvendt vil jeg sige, at forespørgslen efter dette er meget lille. Vi går altid ind og vurderer, hvilke forslag, der er efterspurgt af flest mulige brugere. Her vil jeg afvise dit forslag på den baggrund, at andre forslag vil gavne flere. Ikke fordi dit forslag ikke giver mening. Det gør det helt sikkert, men det er altid et spørgsmål om prioritering og her vil dit forslag altså så langt nede i bunken, at jeg med det samme hellere vil sige, at vi ikke kommer til at kigge på det med nuværende efterspørgelse.

Du skal dog have tak for at komme med inputs. Hvis vi oplever et større behov fra flere brugere omkring dette, så vil jeg tage en ny vurdering af sagen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)