Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




2 faktor / 2 trins login

+1
Hejsa

Kunne man få 2 trins sikkerhed (adgangskode + SMS) - f.eks i stil med verified by VISA?

:-) Klaus
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Klaus og tak for at komme med inputs :)

Bare for at være på samme side, så tænker jeg, at dette er rettet mod login i e-conomic applikationen.

Vi har førhen haft efterspørgsel på et 2-trins login til e-conomic. Dette er et forslag, hvor vi skal træde lidt varsomt, da det vil ramme samtlige brugere af e-conomic.

Jeg ved at der på den helt bane i Visma koncernen, som vi er en del af, er planer om at kigge på en generel løsning til 2-trins login. Det er dog noget ude i fremtiden og det er ikke faldet på plads endnu.

Hvis vi omvendt skulle kigge på at lave det udelukkende til e-conomic, så vil rigtig mange af vores kunde synes det er en lille smule irriterende at skulle logge via dette. Derfor vil vi ikke lige nu og her gå ind og kigge på dette, men vil ikke afvise, at vi en gang ude i fremtiden vil få dette alligevel.

Jeg vil for nu sætte forslaget som implementeres ikke.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Må jeg spørge til hvad er der sket i denne sag - jeg synes det ville være en rigtig god idé, det fungerer fint i Dataløn, som er i samme "hus" som e-conomic.

Jeg kom først på e-conomic 1.januar 2019 og på Dataløn fra april 2019. Jeg forstår ikke helt, at der skal være forskel. Hver bruger har vel sit login og mobilnummer ...

Jeg har erfaret, at Dataløn og e-conomic har skodder i mellem - de ved intet om hvad der foregår i / med udvekslingerne af data hos hinanden, siger de.

Mvh Anne B. A.

Hej Anne og tak for at følge op. 

Vi har i faktisk udviklet 2fa løsning til login hos e-conomic. 
Det er den løsning jeg også omtaler i min svar herover. Det er koblet op mod Visma koncernen og vi kalder det Visma Connect. Det er en løsning, som alle Visma produkter med tiden skal ind under - også dataløn. En af fordelen er blandt andet som du nævner, at du kan få adgang til alle dine Visma produkter under login. 

Hvor langt dataløn er med skiftet tør jeg ikke sige, men det skal nok komme. Vi er i hvert fald klar til det nu! smiley