Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring vedr. bankafstemning

0
Kunne det tænkes, at man kunne:

Når man i bankafstemning overføre til den første "kladde" hvor man kan feks. kan bruge autoforslag og vælge de forskellige konti inden man overføre til den rigtige kassekladde - kunne man ikke få momsfeltet med - så man feks. kunne rette i det inden det kommer over i kassekladden og måske også der kunne vedhæfte sine skannede bilag ?

 

Vh

Tina
i Forslag » Andet af (230 points)

1 Svar

Hej Tina og tak for at komme med forslag til os :)

Som jeg læser det, så er der to forslag her. Det er at få momskoden med i det vindue, hvor autoforslag bliver præsenteret og det næste forslag er at kunne vedhæfte bilag.

Vi skal snart i gang med at kigge på vores performance i bankafstemning for at gøre den hurtigere og mere effektiv. Her vil en funktion til at vedhæfte bilag ramme vores performance, da det er lidt tungt at arbejde med. Oven i det, så er et forslag vi har hørt før og jeg har ikke ret lang tid siden vendt denne med vores udviklere. Her blev det dog afvist af vores udviklere, da det vindue til overførsel ikke er at betragte som en kassekladde. Så længe det ikke er en kassekladden, så er det en skarp vurdering af, hvad der skal vises derinde. Her er moms et felt jeg ikke har set efterspurgt før, så det vil ikke være en af de højeste på listen når vi kigger på, hvad der skal med.

Jeg vil sige, at fordi vi snart skal kigge på bankafstemningen, så vil jeg tage dine forslag med til vores udviklere, men jeg vil med det samme sige, at jeg har svært ved at se dem komme højt op i prioriteringen. Jeg vil derfor sætte status på dette forslag som implementeres ikke for nu.

Hvis vores udviklere vælger at tage dem med, så skal jeg nok vende tilbage her på indlægget og fortælle dig, hvad næste skridt er.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)