Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spærring af lokationer

+2
Vi kører med forskellige lokationer (lagre i forskellige byer), hvor vi har vores varer på lager. Nu er en af vores lokationer nedlagt. Jeg kan ikke slette den, da den jo tidligere har anvendt. Men jeg havde så håbet på at den have kunnet spærres - den kan den så ikke.

Så nu skal alle, have manuelt (på papir eller mundtligt) at vide at de ikke må bruge denne lokation mere.

Derfor vil det da være meget logisk, at man havde mulighed for at spærre en lokation!
i Forslag » Lagerstyring af (300 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Kiki :)

Jeg er enig i, at det ville give mening at spærre lokationer, så det fungerer ligesom andre steder af programmet.

Jeg vil dog også sige, at jeg har svært ved at se dette forslag blive prioriteret højere end de nuværende vi har. Du skal derfor ikke forvente, at vi på nuværende tidspunkt vil arbejde hen mod en løsning. Jeg vil dog gemme den på vores liste over forslag, som vi ikke vil prioritere at lave nu, men som er gode forslag, der giver mening og derfor ikke skal afvises.

Jeg vil for nu sætte forslaget som 'implementeres ikke', men du skal være velvidende omkring, at forslaget ikke er afvist. Det bliver bare ikke taget med i vores overvejelser på nuværende tidspunkt.

Et tip herfra er, at ændre navnet på lokationen, så den hedder 'XXXXX - brug mig ikke' - eller lignende, så det er ret tydeligt, at denne ikke skal anvendes.

Mange tak for at byde ind her på vores forum. Jeg håber du får en rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej e-conomic

Nu støder jeg også ind i dette. Er det noget I vil se på igen?
Hej Helle

Vi har i gang med at forbedre vores lagermodul i et større projekt. Jeg vil give din feedback her videre i forbindelse med det nye projekt. Det er ikke med garantier, men så har vi det med i overvejelserne til det. Rigtig god weekend :)
Hej E-cononmic

 

Jeg står i samme problem som dette indlæg. Jeg vil også gerne spærre lokationer der ikke bliver brugt mere. Er det noget I vil tage op?

 

Martin
Forslag af (160 points)