Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valg af kolonner i tilbudsmodulets overblik

+1
Det ville være en stor hjælp hvis man kunne vælge hvilke kolonner der bliver vist i overbliks billedet i tilbudsmodulet. Lige nu viser det "nr, øvrig reg, dato, gruppe, kundenr, kundenav, overskrift, sendt, lev dato, valuta og nettobeløb" men halvdelen af de kolonner bruger vi slet ikke, der er tilgengæld ting vi gerne ville kunne se.

Kunne det laves så man kunne slå kolonner til og fra?
i Forslag » Andet af (180 points)

2 Svar

Hej Egerbyg og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens forstå behovet for at kunne brugertilpasse sine kolonner og jeg er meget enig i, at dette ville være en super fed feature at få med i e-conomic.

Det er sag vi før har omtalt herinde, da mange brugere har efterspurgt og vil gå gavn af dette.

Jeg vil gerne tage dit forslag med videre og få en vurdering af, hvad vores udviklere mener om denne sag nu. Jeg vil sige, at det ikke blev prioriteret sidst vi havde det oppe, så jeg vil ikke i første omgang ikke love noget. Jeg vil for nu sætte forslaget til 'overvejes' og vende tilbage efter jeg har snakket med dem :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Egerbyg :)

Jeg har nu haft dit forslag oppe at vende med vores udviklere. Det er blevet besluttet, at vi ikke vil arbejde videre med at udbygge, så der kan brugertilpasses kolonner. Jeg vil ikke afvise vi nogensinde kommer til, men det bliver ikke nu. Jeg vil derfor sætte dit forslag til implementeres ikke.

Rigtig god påske :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)