Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandør faktura ref.

0
Jeg posterere 99% af mine bilag som almindelige finansbilag - altså, jeg fører ikke særskilt kreditorbogholderi.

Alligevel vil det være nyttigt, at man i posteringsformularen for finansbilag havde et felt hvor man kunne registere leverandørens faktura# - også evt. leverandørens navn/# - for selvom man ikke fører kreditorbogholderi på klassisk vis, kunne det være rart at overskue, hvor meget man handler med forskellige, regenmæssige leverandører.

Hva' siger e-conomic?

mvh/Adrian
i Forslag » Andet af (2.3k points)

1 Svar

Hej Adrian :)

Vi siger, at vi forstår, hvad du skriver, men samtidigt ikke forstår, hvorfor du ikke benytter dig af kreditorstyring, som det er tiltænkt.

Jeg erkender, at det vil 'koste' et par posteringer mere, men hvis du alligevel ønsker overblik over dine leverandører og deres fakturanumre, så er det helt oplagt at bruge den funktion vi har lavet til lige præcis dette. Nemlig at oprette en leverandørfaktura.

Hvis du bruger leverandørstyring får du i øvrigt mulighed for at danne betalingsfiler, som vil gøre hele den del med betalinger til banken meget nemmere. Dette kan du læse omkring her.

Hvis du ønsker at fortsætte med finansbilag, så er det selvfølgelig helt i orden. Du skal gøre det du er mest tryg ved. I så fald, så vil jeg anbefale dig at bruge tekstfeltet til at skrive disse informationer ind i.

Ud fra disse betragtninger vil jeg ikke gå videre med dit forslag.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)