Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Slette kassekladde

0
Jeg bruger mange kassekladder, således at de kan stå åben - måned for måned - for min eksterne bogholder. Det betyder, at jeg hvert år skal slette de gamle (tomme) kladder, når bogholderen har posteret indholdet.

Under regnskab kan jeg se hvilke kassekladder er tomme - men jeg kan ikke slette dem herfra. Så skal jeg over i indstillinger>regnskab>kassekladder - hvor de kan slettes, men hvor man ikke kan se, hvilke kladder er tomme - dermed med risiko for at slette noget, der ikke kan slettes.

Der kunne være to løsninger på dette problem - og måske kunne begge bruges -

1. Gør det muligt fra regnskab at slette en kassekladde

2. Tilføje en kolonne i kassekladde listen under indstillinger>regnskab>kassekladder der viser hvor mange posteringer der er i hver kladde. Så vil der være overblik!

Kan det lade sig gøre?

mvh/Adrian
i Forslag » Andet af (2.3k points)

1 Svar

Hej Adrian og tak for dit forslag :)

Jeg forstår godt hvad du mener her og jeg kan se, at du allerede har en løsning på, hvordan det kan løses ved at slette dem via indstillingerne. Jeg vil gøre dig opmærksom på, at systemet ikke tillader du sletter en kladde med posteringer i, så du vil aldrig kunne komme til at slette en kladde du ikke er færdig med.

Derfor vil jeg sige, at du ikke skal være bange for at slette en kladde med posteringer i.

På den baggrund vil jeg ikke gå videre med dit forslag, da baggrunden for at gøre det ikke er gældende.

Jeg er med på det kan være nemmere at gøre direkte inde i kassekladden. Ud fra den efterspørgsel vi har haft på dette vil jeg vurdere, at dette er en acceptabel løsning på problemet. Det trods alt ikke så tit man har behov for at slette sine kassekladder :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)