Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgefunktion på webside

0
Kunne man ikke få en søgefunktion på hjemmeside løsningen
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Når du siger en søgefunktion. Hvad tænker du så? Altså hvad skal den søge efter og hvordan skal søgemaskine bag være sat til at reagere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Bygger men en hjemmeside med måske 20 undersider.

Kunne det vare praktisk med en intern søgefunktion på ens side.
Forslag af (160 points)
Hej og tak for vende tilbage :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. En anden gang må du meget gerne lave en kommentar til mit svar. Hvis du trykker på svar til eget indlæg, så får jeg nemlig ikke besked om du har svaret.

Når det er sagt, så forstår jeg godt, hvad du mener. Den nuværende søgefunktion er kun bygget til at søge efter varer. Det har du måske allerede opdaget, men så er det lige kort nævnt.

I forhold til dit forslag, så må jeg sige, at efterspørgsel efter dette ikke har nævnt andre steder end her. Når vi kigger på at skulle udbygge til nye funktioner, så kigger vi høj grad på, hvor mange brugere, der ønsker en specifik funktionalitet. Det gør vi for at skabe mest værdi ud fra de ressourcer vi har til rådighed.

Derfor vil jeg afvise at arbejde videre med dit forslag, så vi kan lægge fokus på de ønsker, der vil ramme en bredere mængde af vores brugere.

Du skal dog have tak for at bidrage med dine tanker. Du er altid velkommen til at komme med flere tanker. Hvis jeg fremtiden oplever en større efterspørgsel efter dette, så vil din stemme her tælle med, så dit indlæg har betydning, selvom jeg i første omgang vil afvise.

Rigtig god dag :)