Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftning af flere filer

+1
Hej.

Når jeg skriver en faktura vil jeg gerne benytte mig at funktionen "vedhæft bilag".

Jeg har en stor kunde som vi laver rigtig meget for, og de vil have vedhæftet en rekvisition og en proceskontrol. Her kommer min udfordring så... Jeg kan kun vedhæfte 1 fil når jeg skriver en faktura. Det giver mig en ekstra arbejdstid på 2-3 timer ekstra om måneden når jeg skal skrive faktura til denne kunde. De skal have en faktura for hver enkelt sag vi laver. Og vi laver op mod 40 sager om måneden for dem.

Funktionen med at kunne vedhæfte flere filer fra min computer er også MEGET bevendt når jeg skriver tilbud og skal vedhæfte beskrivelser fra underentreprenører.

Funktionen er der jo i forvejen, men kunne man ikke lave så man kunne vedhæfte mere end 1 fil?

Mvh Casper Bust-Hansen
i Forslag » Salg af (130 points)
lukket af 🔒

Hej Casper wink

Det er nu muligt at vedhæfte flere PDF'er til tilbud/ordre/faktura. Der skal blot vælges flere filer på en gang og så vil vi merge dem for dig og sætte det på PDF'en.

Mange tak for input. Jeg håber det kan hjælpe dig i hverdagen!

1 Svar

Hej Casper :)

Jeg sagtens følge din tankegang og det er noget vi har snakket om før herinde. Dengang blev der taget en beslutning omkring, at vi ville gøre det muligt at vedhæfte fra ubehandlede og man dernede fra kunne kombinere bilagene. Du kan læse mere om sagen her. Der er dog ikke sket noget nyt i denne sag og jeg vil derfor prøve at genbesøge den med vores udviklere. Jeg vil lukke dit indlæg her med henvisning til det det jeg har linket til højere oppe.

Når jeg lukker indlægget, så betyder det ikke, at jeg lukker sagen. Jeg vil derimod genåbne det andet, og tage sagen op igen. 

Mange tak for at dele dit indlæg med os. Det er værdsat at høre jer brugeres forslag til forbedringer :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)