forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udskyd levering af faktura

0
Jeg vil foreslå at der etableres mulighed for at kunne udskyde levering/afsendelse af faktura. Når vi afsender en vare eks. idag og kunden modtager varen imorgen kunne det være tidsbesparende at kunne afslutte arbejdet med at oprette faktura med det sammen men udskyde afsendelsen til kunden modtager varen.
spurgt 24 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Røes

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil lige starte med at spørge lidt ind her for at være helt sikker på, hvad du mener.

Når du siger du vil afslutte et arbejde med at oprette en faktura, men udskyde afsendelsen, hvad mener du så her? Du må meget gerne uddybe, så jeg er helt sikker på, at jeg forstår problemstillingen korrekt :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 8 Feb Forslag af Jesper Mieritz
Hej Jesper,

Eksempel: Jeg har lige solgt en vare pr. telefon. Jeg opretter sagen i projektstyring og varen afsendes samme dag. Nu kunne jeg egentlig fakturerer kunden med det samme men ønsker ikke at kunden modtager faktura før dagen efter hvor han også modtager varen.

Som det er nu skal jeg den følgende dag have fat i sagen igen for at fakturerer kunden.

Håber det giver mening, Vh Røes
besvaret 8 Feb Forslag af Røes
i gang× 4
løst× 94
besvaret× 167
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.